Trouwens nogsteeds met afvegen wat bloed verlies maar niet dik en veel Maar t voelt goed dus vertrouw op me gevoel
Streepje op de test Van gister was vanmorgen wel goed duidelijk... Maar ja droge test he.... Ach we wachten af. Heb overigens geen symptomen...
Mijn testen zijn smiddags duidelijker was met mijn vorige zwangerschap ook zo Besef is er nog niet. Bloedverlies moet stoppen en test moet gaan knallen Maar voor nu.....zwanger!
kan nog komen 3 dagen voor nod een tuurstreep vind ik toch de goede kant op gaan. ik had gister opgezwollen borsten maar nu eigenlijk niet echt. of t zit allemaal in mn hoofd.. schijnzwanger dadelijk maar ff naar de kruidvat. kost me een vermogen die testverslaving
Dank jullie wel!!! Jaa ben nog steeds in shock!! Ik ben ook 10 dagen na dpo. Maar had afgelopen woensdag al een licht tuurstreepje. Natuurlijk veelste vroeg met testen, mja ongeduldig haha
Wauw wat een positieve testen weer! Allemaal gefeliciteerd! Ik werd zo positief van al die strepen dat ikzelf ook meteen een testje gewaagd heb, maar Omo wit laat de menstruatie maar snel komen nu....