NOD lijst 1 t/m 15 Januari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door HooyoShimbir, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Paniek om niks :)

Ik boven in de badkamer er van overtuigd dat me test veeeeel lichter is dan gister, meteen hart in me keel en meteen in mijn hoofd dit gaat mis

Leg ik m na opdrogen beneden aan me rijtje. ..niks aan de hand whaha
    Maar kan t gewoon niet hebben dat de kruidvat met die veranderde testen me nog geen knaller gunt ;)
    Ik vind echt dat ze niet zo sterk oplopen als ik zou willen
    Haal ff goedkope bij de action en ga voor een cb

2. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Lastig hè, die onzekerheid.

Aurin, cb is nu vast positief! Ik heb gisteren mijn laatste test gedaan.

Mams, ik kan me die paniek levendig voorstellen. Daarom ben ik gestopt met testen :) Ik voel me trouwens wel heel zwanger (in tegenstelling tot de vorige keer!)

3. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Ja dat scheelt Renske! Toen voelde ik me zo zwanger

4. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    Nou ik blijf nog steeds naar een dom tuurlijntje kijken.. al een paar dagen een tuurlijntje die niet donkerder word... ik geloof niet meer in het goede... dus kom maar morgen of donderdag met de menstruatie... dan weet ik waar we aan toe zijn... bahbwat iiritant waarom kunnen ze niet gewoon helemaal wit zijn of een knalstreep geven domme actiontesten !!! Grrrrr sorry

5. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @Mams1: hou andere even een uurtje of 3 je urine op en in die tijd ook niets drinken. Met middagurine test ik soms donkerder.

Hier vandaag 13 dpo

image.jpg

Raar hoeveel verschil erin kan zitten. Vorige zwangerschap liepen ze veel minder snel op! Toen weliswaar mk naar pas met 9 weken 5 dagen, dus daar had het niks mee te maken.

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    balen cici, al kan het nog steeds snap je gevoel met zulke testen

7. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Zebra; ik heb ook zo'n lange cyclus. Dat is wel balen, stuk minder kansen op jaarbasis. Maar voor zover ik weet heeft het niets met vruchtbaarheid te maken, dat las ik ergens, toen schrok ik echt!
    Hoe lang is jouw cyclus en is 'ie wel stabiel?

Liesje; lijkt me frustrerend! Maar het klinkt wel positief toch? De symptomen èn dat je bij je vorige zwangerschap ook pas een week erna positief testte.

Succes met wachten Cici! En Mams, iets om je cyclus te verkorten ?! Tell me more! :)

Hier nog 1 dagje wachten. Gister voelde ik van alles, nu niks. Droomde vanmorgen wel over een positieve test. Verder ook weinig symptomen van aankomende menstruatie maar dat heb ik volgens mij nooit een dag van te voren, wel kort van te voren. Wordt nog even heel spannend dus!!

8. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Ik moet ook zeggen dat ik het rot testen van de action vind...
    Die van de action knallen echt niet:x
    Terwijl die van kv en de dipsticks het wel doen:D

9. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Plas 2u opgehouden ff stad in geweest

Urine rook in ieder geval stuk sterker dus hoop dat mijn ochtend urine gewoon mindere geschikt is :)
    Testen lopen nu door ben ff kv en action aan t vergelijken
    Nu liep hij meteen paars door vanmorgen was dit meer doorzichtig misschien zegt dat ook wel wat over de urine kwaliteit

10. Liesje12

Liesje12 Actief lid

15 nov 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Zit vast goed!! ;)

11. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Dat denk ik ook hoor Mams! 👍

12. angelea

angelea Actief lid

20 dec 2007
    228
    0
    0
    Flevoland
    Even paar dagen niet meegelezen. Maar allemachtig wat een roze periode zeg. Alle roze dames GEFELICITEERD!!!

Hoop dat ik er aan mee kan gaan doen. Geen test in huis, ga ik morgen halen. Voor nu, nog steeds geen ongie. Borsten voelen wat voller en buik ook. Voor de rest geen klachten. Denk dat evt. innesteling afgelopen vrijdag was. Durf niet te testen.

13. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Spannend Angelea. Zou je vandaag ongesteld moeten worden of morgen?

14. angelea

angelea Actief lid

20 dec 2007
    228
    0
    0
    Flevoland
    geen idee Norki Maki. Meestal is mijn cyclus 30 á 31 dgn. Had waarschijnlijk wel een later ei, maar LF bij mij is meestal 12. Heb cyclus nu op 34 dgn gezet.

15. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Spannend! Nog even geduld dus..

16. marvin03

marvin03 Lid

7 nov 2013
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje wat een boel roze! Super!!
    @Liefde1978: balen dat het deze maand niet gelukt is. Vol goede moet door naar de volgende ronde...

@hier: ik ben een beetje aan het twijfelen en hoop dat jullie me meer duidelijkheid kunnen geven.
    Op 7/1 negatief getest (ik gooi die dingen altijd na 5 minuten weg, maar maak hier uit op dat ik dat dus NIET moet doen ivm langere wachttijd).
    Ik ben 8/1 's avonds ongesteld geworden en ben dit normaal 5 dagen lang vol op! Ik heb alleen helder/ licht rood gezien. Sinds donderdag al geen rood meer, heel licht bruin afscheiding waar ik eigenlijk niet eens meer een inlegkruisje voor nodig heb (alleen om het fris te houden :) )
    Ik heb opeens over mijn hele lichaam kleine puistjes en een enorm droge huid.
    Wat denken jullie. Gewoon een korte menstruatie dit keer, of lijkt dit op een pseudomenstruatie en ben ik misschien toch zwanger?

17. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Moet zeker lukken ik testte positief 3 dagen voor NOD met CB indicator.

18. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik zou zeggen, testen dan weet je het zeker.

19. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Zo ff test bom haha
    3 van dezelfde urine van 11 uur en nieuwe kv onder mijn rijtje die niet lichter is dan die van gisteren ;)
    Mijn ochtendurine is gewoon ondergeschikt voor test rijtjes :)

20. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat een mooi rijtje mams! En ook de digitale, dat is toch het fijnste, geen getwijfel:)

Ik heb niet getest, gister geen testen kunnen halen en we moesten vroeg werken, dus geen digitale cb gedaan. Afgesproken met vl dat we die vrijdag (zijn we allebei vrij) gaan doen

Ik vroeg me af of meer mensen hier last van hebben, ik heb zó een dorst! Ik blijf drinken. Ook werd ik vannacht wakker en heb een uur wakker gelegen, terwijl ik dat nog nooit heb gehad :S

Deel Deze Pagina