Jemig zo'n in droger heb ik bij action nog nooit gehad Vreemd allemaal hoor Jij wist wel wanneer je je ei had gehad toch?
Ja 2 januari buikpijn en knaltest duidelijker kon niet hoor.. me lichaam houdt me mooi voor de gek.. ben schijnzwanger vast haha
Als ik ze in negatief zet lichten streepjes ook op haha.. hoop snel op duidelikkheid of zwanger of ongesteld
tjee cici word je ook niet goed van!! ik zie de streepjes maar ik durf er al helemaal niks meer te zeggen want ik ben geen goed voorbeeld met mn vage streepjes steeds hoop op snel duidelijkheid voor je!
ik mag op rood helse buikkrampen gisteravond kon amper rechtop lopen nu dus wel ongi! Succes voor de dames in onzekerheid en gefeliciteerd voor de "nieuwe" roze dames
Nog steeds niks.. Vanmorgen getest, negatief. Er leek al vrij snel een hele lichte streep te verschijnen, alleen die was horizontaal.. Ik was niet de enige die het zag. Enfin, die trok weg en toen was de test weer wit. Wat steekjes in mijn buik, maar die zitten voor mijn gevoel hoger dan wanneer ik moet gaan menstrueren. We wachten deze dag maar weer af..
Toch stiekem wel heel erg opgelucht. Ik had gisteren al besloten deze test te doen en vervolgens heeeeeeel vroeg wakker. Nu ga ik echt niet verder testen. Ik ben benieuwd wat er op de echo van volgende week te zien is... Cici, ellendig die onzekerheid!
spannend idd maar ook zenuwslopend lijkt me , vage testen, nu op mn laptop zie ik de streepjes nóg beter dan op mn telefoon
ook rood voor mij... 3 dagen later dan gedacht.. maar is ook eerste cyclus na mirena. Roze dames, gefeliciteerd. De rest zie ik wellicht in een ander nod forum!
Mag toch op rood helaas. Kogel is door de kerk ben toch begonnen met bloeden net.. jammer jammer. Nu even maandje pauze
Norki Maki ik denk dat wij in hetzelfde schuitje zitten... Wanneer had jij ook alweer je ei gehad? Hier ook nog steeds geen bloed, en gister negatief getest... Word er helemaal gek van en ben er in m'n hoofd de hele dag mee bezig.. Ik betrap me er ook op dat ik 10x per dag op dit forum kijk! Haha Renske76 wat een mooie test! Geen tuurlijntjes, geen onzekerheid, meteen duidelijk.. En cici wat jammer.. Knuffel voor jou
Ah wat jammer voor jullie meiden! Hier nog steeds onduidelijkheid. Chocootje, hoe zit het bij jou? Ik heb vermoedelijk 1 januari eisprong gehad (geen testen maar hou het bij met app), zou woensdag ongesteld moeten zijn geworden. Tot op heden niets te bekennen..
Ik ben eindelijk ongesteld geworden vanmiddag!! Ik mag dus op rood Heel raar maar ben opgelucht! Ik heb denk ik ook 1 januari m'n ei gehad.. (Ook zonder testen, maar ik heb altijd enorme rugpijn) Had de hoop toch al opgegeven na m'n negatieve testen van van het weekend, dus ben blij dat we met een nieuwe (lange) ronde kunnen starten.. Voor jou nog even heel veel sterkte met de onzekerheid.. Ik hoop dat het bij jou anders afloopt met een super positieve test! Ik ga voor je duimen Norki Maki!