Ah wat balen, maar kan me ook wel voorstellen dat je bent opgelucht! Ik zou de hoop ook wel op moet geven na de negatieve test van vanmorgen.. Maar ja, er zijn toch ook wel wat aanwijzingen of opvallende dingen. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, wacht maar af.. Als eisprong een dag later was, wat kan, bedacht me opeens dat ik toen heftige steek had naast mijn heupbot.. Anyway, die link legde ik pas vandaag, zou betekenen dat ik vandaag pas ongeteld zou moeten worden. We lopen echt soort gelijk, heb ook een hele lange cyclus 👎
Balen Chocootje! Knuffel! Norki Maki al nieuws?? 0Zebra0 wat een lange cyclus heb jij zeg! Ik hoop dat het jullie snel lukt. Zelf nog steeeeds geen ongi... Nu dag 34 van de cyclus. 16DPO en nog geen teken van wat dan ook. Test was gisteren nog omo-wit Ik ben bang dat mijn lijf me voor de gek houdt
Nee nog niets, niets anders dan de afgelopen dagen. Gevoel zegt dat m'n menstruatie eraan komt, dat is alleen nergens op gebaseerd ..
Ah jammer voor je!! Verder nog nieuws of wijsheid voor de wachtenden? Wie wachten er nu eigenlijk nog allemaal?
Ik denk toch dat ik vanmiddag ga testen ipv morgen als het niet doorzet. Maar met welke test kan ik dan het beste testen? De sensitest, z en k of de kv 2v5??
Liesje en Norki Maki, zijn jullie nog de laatste wachters? Ik hoop dat jullie beiden de lijst roze gaan afsluiten, maar ik hoop in ieder geval op duidelijkheid voor jullie!
Lief van je! Nog steeds aan het wachten ja.. Dokter ff gebeld, heb er namelijk niet zoveel ervaring mee. Advies is om nog even afwachten. Er wordt aan twee dingen gedacht; dat 't zwangerschapshormoon langzaam op gang komt of dat mijn menstruatie een keer uit blijft. Schijnt wel eens te kunnen gebeuren.. Ze vond het ook wel er vroeg om te testen (2 a 3 dagen overtijd). Las hier dat mensen al voor die tijd soms positief testen, dus ja. Nu maar afwachten, test ik volgende week wel weer een keer ofzo. Aldoende leert men 😊
Helaas ik moet op rood. Ik ben ongi geworden. En niet zo'n klein beetje ook. Pfff. Hopelijk worden mijn cyclussen korter....