Omdat je de eerste 2 weken "cadeau" krijgt Een zwangerschap wordt gerekend vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Ik was 11/12/13 ongesteld geworden, dus vanaf dan zou ik nu 5 1/2 week ongeveer zwanger zijn, maar door een langere cyclus en waarschijnlijk ook een latere eisprong ben je dan ook wat minder ver in de zwangerschap dan iemand met een kortere cyclus. Vind het lastig uit te leggen, maar zal eens zoeken of ik een site kan vinden waarop het goed uitgelegd staat
Ontwikkeling van de zwangerschap in de eerste drie maanden, van week tot week Bij het stukje over de eerste 2 weken en de rest wat daaronder staat staat het wat duidelijker uitgelegd, hopelijk heb je hier iets aan!
Oh ja dat is natuurlijk zo. Bedankt voor de info, is echt een hele volledige uitleg. Tot op heden wacht ik nog rustig af. Sinds twee dagen voel ik amper wat, af en toe voel ik m'n buik, verder niets. Menstruatie is er ook nog niet. Jeetje spannend dit!
Ik had wo of do ongesteld moeten worden.. Je rekent vanaf de dag erna denk? Testen zijn negatief tot op heden. Donderdag voor het laatst getest.
Hier zijn mn ovu testen sinds gister weer erg licht. dus ik denk dat ik van de 16e op de 17e mn ei heb gehad. na gistermiddag was alle pijn ook ineens weg. dus nu maar wachten he...vreselijk. als mn ei de 16 a 17e is geweest dan zou mijn nod ongeveer de 30, 31ste zijn. pff dat duurt nog zo lang
Nee je telt de eerste dag van je menstruatie mee. Dus als je op bijvoorbeeld een maandag ongesteld werd, dan is die maandag dag 1. Heb jij een regelmatige cyclus? Mijne ongeveer 35 en 36 dagen, dus vrij lang maar wel regelmatig. Heb je niet eerder zo lang gehad als nu? Pfff vermoeiend is dat he die onzekerheid. ..
Dankje!! Ja ik denk het wel, maar weet niet wanneer mijn eisprong was. Achja, het maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit als hij/zij maar lekker gezond mag groeien in mijn buikje!
Ik snap dat de eerste dag van je menstruatie dag 1 is. Maar vroeg me meer af of je begint met 'overtijd' tellen vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden of de dag daarna? Ik heb ook een lange cyclus. Duurde lang voordat ik ongesteld werd na het stoppen met de pil, maar daarna regelmatig geweest. Nu 8 maanden geleden gestopt met de pil.
Ja de dag van je NOD tel je weer als dag 1 van je cyclus, dus idd 1 dag overtijd bij geen bloed. Verwarrend allemaal he, snap er soms ook niks van maar volgensmij klopt dit. Fijn dat je nu wel regelmatig bent, hopelijk snel een posi test voor jou!!
Mag ik mij ook even aanmelden voor 'de lijst' ik vat hier op dat dat nodig is? Ik was drie dagen overtijd en voelde me eigenlijk 3dagen na de bevruchting al zwanger.. Kheb twee pracht jongens van 5 en 7 en 1 mk achter de rug... Duss, weet wel echt hoe t voelt en alle andere keren dat ik het vermoedde, vielen ih niet bij deze x.. Tot ik dag3 na mn NOD toch bloed verloor.. Geen krampen, geen pijn, wel bloed, helder rood, nu 2 dagen later is t bruinig en zo goed als weg... Vind t maar moeilijk en onzeker... Herkent iemand dit? Kan ik nog hopen? Of ... Kweet t niet!
Norki Maki ik lees nog steeds met je mee hoor! Haha zo spannend nog steeds! Nog niet getest vandaag? En 3S3!! Wauw! Gefeliciteerd! Maar volgens mij betekent 3+ dat de bevruchting 3 weken of langer geleden was.. Dus die 2 weken die je 'cadeau' krijgt moet je daar dan nog bijop tellen, dus ben je zo ie zo al 5 weken zwanger.. En misschien al wel langer! Haha zo spannend! Weet je al wanneer je eerste echo is?
Dat is lief van je! Hier alles nog hetzelfde, vrijdag het laatst getest en toen was ik 2 of 3 dagen overtijd.. Weet niet meer wat ik moet denken ondertussen!
Hier nog een wachter. Bij jou dus ook nog geen duidelijkheid Norki Maki. Bij mij dus ook nog steeds niets. Negatest afgelopen woensdag. Donderdag niet fit met koorts. Voor de rest geen klachten daarom niet meer getest. Temp gaat is gisteren en vandaag nog wel hoger dan normaal. Verwacht dat ik een laat ei heb gehad en dat cyclus wat in de war is. Als er woensdag nog niets is doe ik weer een testje. Nog nooit gehad dat ik langer dan 35 dgn cyclus had en ook die 35 is maar 1x geweest. Normaal ong. 31 dgn. Even geduld.
Nog een lotgenoot! Vreselijk dat wachten.. Je wordt ook steeds heen en weer geslingerd, wel/niet. Afwachten is het enige wat we kunnen doen. Wat wat is nu de kans dat het wel zo is als je negatief test en verder weinig symptomen hebt?! Er zal heus wel een kans zijn, maar die is zo klein. Succes met wachten Angela!
Nou ik ben toch flink ongi geworden..op naar de volgende ronde! Succes nog wachtende dames..ik hoop met jullie mee!