Ik test nog niet aangezien ik 99% zeker weet dat ik niet zwanger ben, totaal geen testdrang heb enz.. Ik voel helemaal niets, en denk dat ik gewoon een langere cyclus heb dit keer! Ik heb al volledig geaccepteerd dat het hem deze ronde niet gaat worden, maar als echt niet ongesteld ga worden ga ik alsnog testen ofc!! Kun jij de testdrang nog een beetje weestaan? @3S3: Gefeliciteerd!! @Aurin: Dat meen je niet! *megaknuf* Das k*t zeg... Het is je gegund dat je snel een plakker mag verwelkomen..
Ja hoor dat gaat wel, nu een dag of 4/5 overtijd vermoedelijk. En al een week af een aan onrustige buik, wat steekjes/krampjes, alsof menstruatie komt alleen hij komt niet. Testen negatief, vrijdag voor het laatst getest toen ik 1 a 2 dagen overtijd was.. Die onzekerheid is op zich wel vervelend, je weet niet waar je aan toe bent. Maar dat is voor jou anders begrijp ik?
Hoi allemaal, ik zit nu ook te wachten, heb 18 jan mijn eisprong gehad meen ik (steken in zij en pos ovulatietest avond er voor) en sinds gisteren allemaal rommels en krampen en ontzettend moe. Ik wil zo graag testen, maar ik weet dat het nog geen zin heeft. Hoop hier wat afleiding te vinden .
Denk dat je beter bij nod 15/30 jan mee kan kletsen.. Hier is iedereen zo ongeveer klaar of overtijd aan t wachten..
Wat dom, ik dacht dat ik 1-15 feb had... Krijg je als je nieuw bent he . Succes allemaal, ik ga een forumpje verder kijken!
spannend vandaag mijn eerste NOD ( dit betekend toch niet ongesteld zijn dag? ) Pleaaaseee let it be!
Pretty much, ik ben er heel erg relaxed onder.. Daar al duidelijkheid? Ik hoop voor je dat je snel een positieve test mag hebben!!