NOD lijst 1 t/m 15 Januari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door HooyoShimbir, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Even om het hoekje kijken naar de wachtenden... Nog steeds niets? Norki Maki? Raemona? Angela? (Uit m'n hoofd, dus misschien heb ik de namen mis ;))

2. dolfijn83

dolfijn83 Actief lid

22 aug 2011
    276
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook wel heel benieuwd.
    Wachtenden is er al nieuws?

3. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Geen nieuws heb ik... 🙈

4. Reamonia

Reamonia Actief lid

23 aug 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    Nog steeds niets? Ik mag zoals ik al verwacht had op rood, I just knew it, iig houd me lichaam me niet voor de gek.. Lijkt me heel frustrerend! Ik hoop voor de wachtende rest dat jullie alsnog een positieve test krijgen, en ik kom nog ff spieken om te kijken!

5. Liesje12

Liesje12 Actief lid

15 nov 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Balen!! :(

6. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Nog steeds niet. Balen voor jou :(

7. Liesje12

Liesje12 Actief lid

15 nov 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Je zou toch denken dat je wel zwanger moet zijn!! Wanneer heb je voor het laatst getest en wanneer wil je weer gaan testen?

8. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Dat zou je bijna denken. Maar mijn gevoel zeg dat dat niet zo is. Ik voel sinds een week niks, heb geen symptomen en test negatief. Stel dat mijn eisprong een week later zou zijn (? Ik lees dat dat wel eens kan ?) dan zou ik vandaag ongesteld moeten worden, daar is echter geen enkel teken van. Volgens de HA-assistente kan je ook wel eens een menstruatie overslaan? Maar ik las op internet dat dat niet kan, dat zou betekenen dat je opeens geen eisprong hebt en dat is raar en niet normaal.
    Conclusie: ?!
    Die is er niet denk? Ik weet in elk geval niet wat ik ervan moet denken. Als ik volgende week nog niet menstrueer bel ik de HA wel weer. Ben niet van plan om te testen in de tussentijd.

9. Liesje12

Liesje12 Actief lid

15 nov 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Jeetje wat irritant. Misschien een verwijzing vragen naar een gynaecoloog voor een echo?

10. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Is ook wel een idee.. Maar als er iets aan de hand zou zijn zou ik inmiddels toch wel positief testen? Of iets voelen of merken..

11. Liesje12

Liesje12 Actief lid

15 nov 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Dat lijkt mij ook... Op welke cyclus dag zit je nu?

12. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    53.. Heb een lange cyclus helaas, rond de 6 weken.
    Als dit doorgaat kan ik er wel wat maandjes bij optellen denk, maar dat is niet anders. Voor nu is duidelijkheid prioriteit 1 :)

13. Liesje12

Liesje12 Actief lid

15 nov 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Ow joh. Jeetje. Maar ben je wel een gecontroleerd door een gynaecoloog dan? Dat lijkt me wel logisch met zo'n cyclus. Gewoon verwijzing bij de huisarts halen.

14. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Uhm nee.. ?! Lijkt me ook nog niet echt nodig toch? We zijn pas net begonnen, wil mezelf niet gelijk gek maken..

15. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Ik word wel wat onzeker door dit soort uitlatingen overigens. En dat is niet echt fijn! Volgens dokter en VK kan je gewoon prima zwanger worden met een langere cyclus, zegt het niets over je vruchtbaarheid, heb je alleen minder kansen op jaarbasis. Daar wil ik me aan vasthouden!

16. Reamonia

Reamonia Actief lid

23 aug 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    Hopelijk is het deze ronde raak voor je en hoef je je daar niet druk om te maken!!

Hier weer iets raars, laatste ronde, had ik dat ik iets verloor dat me deed twijfelen of het raak was geweest maar was misgegaan:

http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/484733-iemand-helpen.html

http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/484755-miskraam-foto.html

En nu heb ik dus weer zo iets gehad, maar dan toch net iets anders.. Maakt me erg onzeker, want hiervoor nooit zo iets dergelijks gehad, nu was het ook wat meer 1 geheel zeg maar.. *confused* I have pics but I'm not sure about posting them

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag

Zou dit even met vk/ha/gyn bespreken desnoods echo om te kijken of alles leeg is...

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag

Niet onzeker worden! Kan idd prima, iedereen heeft een andere cyclus.

Ik had net als jij langere cyclussen, soms sloeg ik 1 of 2 x over.
    Ik vond het zelf vervelend dus wel onderzoek laten doen. Bleek pcos te hebben in lichte vorm.
    Na een poosje mirena/hormonen is m'n cyclus nu redelijk stabiel.

19. Liesje12

Liesje12 Actief lid

15 nov 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Sorry, Sorry, Sorry. Dat is helemaal niet mijn bedoeling. :)
    Ik dacht dat je altijd zo'n lange cyclus had en al heel lang bezig was. Ik kon je ook niet in het lijstje vinden vandaar. Ik ben de laatste die iemand onzeker wil maken. Sorry.

20. Reamonia

Reamonia Actief lid

23 aug 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    Thanks voor je reactie, ik wil alsnog een test doen en hou het ff in de gaten, misschien dat ik dat alsnog doe..

Deel Deze Pagina