Ja pas echt na 5 Jan. Maar ben super regelmatig en klok op gelijk zetten. Dus als t 5 Jan niet is heb ik kans
Haha; lastig op de foto te krijgen hé. Ik ben ook niet echt een held in turen... Ik heb vandaag een positieve ovulatietest!
Bah voel alweer allemaal steekjes.... ik denk dat ik morgen niet eens hoef te testen. Baal hier wel van zeg. Stom eind én begin van het jaar. Ik ben wel benieuwd, morgen gaan ze dus naar mn baarmoeder en eierstokken kijken, hoop dat alles in orde is.
Niet leuk! Wel fijn dat ze gaan kijken morgen, zo'n checkup is altijd wel fijn.. Duim voor je dat alles in orde is.
@PeppaP thanks voor je goede adviezen. Ik ben normaal gesproken ook heel positive minded, maar af en toe heb ik er een moment tussen zitten dat ik het even niet meer weet. Dat ik niet meer durf... @Roos02 ik lijk ook iets te zien! Ben benieuwd naar je test morgenvroeg! @Korey oh ik hoop zo dat je het nieuwe jaar beter in mag gaan! Spannend hè zo’n echo. Ik had het vandaag. Alles zag er gelukkig goed uit en ze kon zien dat het eitje afgelopen weekend gesprongen was.
Ja ik ook. Vriendlief ook en die vind 'steepjes' alleen maar vaag. Hij zegt dat ik te vroeg ben met testen. Ik had woensdagavond op 18 december een postieve ovulatietest en donderdagochtend 19 december ook. Savonds nam hij weer af. Normaal word ik altijd precies 14 dagen na de positieve ovulatietest ongesteld. Dat zou dus morgenavond of donderdagochtend zijn. Als ik ervan uitga dat mijn ei op donderdag is geweest, dan ben ik nu pas 11dpo. Oké, mezelf maar weer bij mekaar gaan rapen en moed inpraten
So.. ik moest even bijlezen zeg! Op een of andere manier geen meldingen gekregen de afgelopen dagen.. ik dacht het is stil ivm de feestdagen haha niet dus! Zie dat er alweer het een en Ander gebeurd is.. @Koetje14 wat balen zeg! Hopelijk volgende ronde raak.. en indd vanavond lekker aan de champagne.. @Roos02 ik dacht ook echt dat ik wat zag.. Balen! Hopelijk ben je indd te vroeg! Voor alle andere meiden die komende dagen gaan testen heeeel veel succes! Ik duim Voor een positieve test!! Ik had vorige week een positieve ovulatie test deze heb ik hier toen ook laten zien, ik vond dit Zelf nogal vroeg.. Nu heb ik dus gisteravond per toeval ondekt dat ik vruchtbaar slijm heb en vanmorgen echt last in mijn onderbuik.. dus ik denk dat mijn eisprong toch nu pas komt.. eergister gezellig gemaakt gelukkig en vandaag het jaar ook nog maar eens gezellig afsluiten haha! Hoe zit dat precies met slijm? Als je dat hebt heb je dan de eisprong al gehad of moet hij nog komen en hoe lang duurt dit dan? Pff word zo onzeker van deze dingen.. neem me telkens voor het los te laten maaaar het is zooooo moeilijk..
@Korey getver.. balen... @Roos02 ik dacht ook echt wat te zien! Misschien morgen of overmorgen nog een keer testen?.. @Joki6714 kan je niet nu nog een keer een ovutest doen? Want in principe hoort je ei echt na je lh piek te springen binnen dan en 48uur. Wat betreft slijm... volgens mij krijg je dat ‘eiwit’ net voor en tijdens je ovulatie. Maar kan ook zijn dat het er nu nog uit moet/komt van je ‘positieve test’ eisprong. Hier voel ik ondertussen nog steeds vanalles maar ben zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houd.. Probeer rustig te blijven en tegen mezelf te zeggen dat de eerste keer echt niet meteen raak zal zijn enzo, maar je hoofd zegt iets anders omdat je het zo graag wilt.. Lang leven de wachtweken... ik ben blij dat ik gewoon lekker kan gaan werken vandaag en gisteravond sporten was ook weer een hele fijne afleiding. Hoe gaat het met de rest van de dames?.... duurt lang he..?
@Korey balen.. @Roos02 misschien nog te vroeg dus.. ik ga duimen! @Joki6714 zover ik weet krijg je slijm voor de eisprong en op dag van de eisprong meestal het meest, daarna neemt het af binnen 1 a 2 dagen. Dat is bij mij meestal ongeveer zo.. maar dat is bij iedere vrouw ook weer anders volgensmij en niet bij iedereen zo opvallend
Wachtweken duren altijd lang ja! Nou moet ik zeggen dat ik daar per ronde beter mee om kan gaan, denk omdat mijn hoop dat het raak is steeds minder word ofzo. Dus die eerste rondes waren voor mij ook echt superlang voor mijn gevoel Zoveel mogelijk afleiding zoeken inderdaad, maar het is ook prima om ermee bezig te zijn want het is ook gewoon bijzonder allemaal!
@Joki6714 vruchtbaar slijm heb ik soms al 5 dagen voor mijn ovulatie, maar meestal 2 of 3 dagen. Ik heb het nu ook sinds gisteren. Zou gisteren of vandaag mijn ei hebben, maar hij is iets later. Bijna een positieve ovutest, denk dat hij vmiddag positief is @Korey flink balen zeg.. echt klote. Succes met het onderzoek @Orchid24 herkenbaar.. naarmate de rondes verstrijken heb ik ook minder stress erover. Blijf er wel mee bezig, maar kan de wachtweken makkelijker aan. @Roos02 balen joh. Ik zag op je tuurtestjes ook helaas niks. Maar hoeft niks te zeggen hè. Kan gewoon te vroeg zijn. Ik was 13 dpo neg en 15 pas licht pos met tweeling. Sommigen testen pas 17 of 18 dpo positief. Dus zolang je geen bloed hebt..
Ik had dit dus vorige maand ook.. ik had een positieve ovutest en pas 3 weken later mijn ongesteldheid.. heel raar.. nou waren deze ovutesten geen knallers.. ze waren even donker maar niet heel donker van kleur als je snapt wat ik bedoel dus wellicht was hij toch niet positief..