Hee! Ik lees met alles mee haha. Hier inmiddels 8dpo en de testdrang begint toe te nemen. Ik heb vooral last van rommelende darmen en afscheiding... verder helemaal niks haha Gefeliciteerd alle zwangeren! Pff en balen voor de ongestelde... ik ben bang dat ik me daar ook bij moet gaan aansluiten
Ik heb ook alles weer bijgelezen. Wat fijn dat sommige meiden zwanger zijn deze ronde, gefeliciteerd! En @Deb89 prachtige duidelijke test. Ik zit nu op 6/7 DPO. Knalpositieve ovu op 29-12. Ik heb voor het eerst deze ronde ook wat kwaaltjes bijgehouden per DPO. Kan je vanaf 6 DPO al wat klachten krijgen zoals bijvoorbeeld licht zere borsten, krampen in baarmoeder (deze zijn het meest aanwezig), hoofdpijn, moe? (2 uur op de bank geslapen vanavond) ben benieuwd naar jullie ervaring. Succes, nog even volhouden iedereen!
Nou jongens, ik kan er nu echt niet meer om hen 13dpo vandaag. Ik ga woensdag nog eens testen, maar voorlopig gaat dit heel goed. Voor de vorm ook een oploop foto, maar mijn opgedroogde streepjes zijn in dit licht toch niet te zien haha!
Ik had deze ronde juist vrijwel geen symptomen en dacht dan ook dat het niet raak zou zijn. Weet alleen wel dat ik een dag hoofdpijn heb gehad, alleen niet meer precies welke dag dat was.
Dat herken ik zo van de eerste. Juist toen ik.amper symptomen had was het raak. Achteraf kan ik wel zeggen dat mijn borsten heel gevoelig waren, maar dat is altijd lastig vergelijken. Nu ook weinig hoor, alhoewel ik de vorm van vermoeidheid en bepaalde krampjes wel herkende dit keer, maar dat is de eerste keer lastig
Mijn kruidvat 2v5 geeft nog geen positief resultaat... Baal er nu wel een beetje van dat ik zaterdag al getest heb, waardoor ik nu nog meer in spanning/hoop/teleurstelling zit.
Ik heb vanochtend ook getest, maar niets te zien. Helaas, verwacht ook dat mijn ei wat later is geweest deze ronde. Het blijft even afwachten, maar voor nu denk ik door te schuiven naar februari, maar je houd toch moed he nog geen bloed te bekennen
Bedankt allemaal ❤️ ben deze menstruatie zo hormonaal kan echt niets hebben en huil om alles.. Voor de dames op het wachtbankje.. heel veel succes! Blijf hier even meelezen denk ik. @femm88 tag je me als je nieuws heb
Succes voor alle dames op het wachtbankje! Gisteren meteen een uur na de negatieve test ongesteld geworden dus nu geen afwachten meer maar door naar de volgende ronde. Ik duim voor jullie!!