@Appelflapje @Anne201 wat vreselijk voor jullie deze onzekerheid! Ben je net blij met je streepje en dan weet je nog niks zeker! Ik hoop alsnog op een goede uitkomst!
Thanks meiden. Het was me het dagje wel. Jeetje hoe hormonaal kan je zijn na enkele dagen HCG in je lijf, dat belooft voor later! Heel veel gehuild. Deze avond gaan we nog uit eten, beetje afleiding. Het bloedverlies heeft zich ook doorgezet. Het is van kleur eerder roze maar er kwamen echt wel stolsels mee zoals bij ms. Ik doe geen testje meer. De lage rugpijn, krampen en het bloedverlies is genoeg bewijs voor mij... Op naar de volgende ronde dan maar weer. Dit keer koop ik wel digitale ovulatietestjes, in ieder geval een stressje minder met een smiley ipv te gokken of die strepen nou even dik/donker zijn.. Ik wens iedereen nog erg veel moed en duim da de wachtende dames een mooi testje in handen mogen hebben.
@margarethd Heb jij nog weer getest vandaag? @Amore1 @Mama to B @Rabi Morgen testen toch? Ik had vandaag ook totaal geen testdrang.. ik wil gewoon niet weer een witte test @Joki6714 hoe is t bij jou?
NOD-lijst 1 t/m 15 januari ♡♡♡♡♡ 1 januari (6) Koetje14 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk - MMM Lelie44 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8 Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 4 Roos - 26 jaar - 3e kindje - ronde 23 Rebo- 34 jaar-2 mk-4e kindje- ronde 7 Bloemetje 376 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 2 januari (1) Wisha87 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 18 na mk 3 januari (1) Linda89 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 4 januari (2) Deb89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 10 Eli05 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 5 januari (3) Stine08 - 31 jaar - ronde 2 Zulema - 30 jaar- ronde 5 MrsWit - 28 jaar - 1e kindje - ronde 06 6 januari (1) Orchidea - 23 jaar - 2e kindje - ronde 14 7 januari (1) Akka - 27 jaar - ronde 3 8 januari (3) Djoyz - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Ananas13 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na mk) Femm88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 6 9 januari (3) Mariska1985 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 7 Lune89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Appelflapje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 10 januari (5) MIss X - 33 jaar - 4de kindje - Ronde 6 (na mk en bevalling) PeppaP - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 - MMM Amore1 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 (na hele lange pauze) Belle0872 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 6 Loesje1 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 1 11 januari (3) Joki6714 - 30 jaar - 2de kindje - Ronde 3(na mk) Harper - 32 jaar- 1e kindje - ronde 35+ Rabi - 33 jaar- 3e kindje - ronde 1 12 januari (3) Anne201 - 29 jaar - 4e kindje - ronde 2 Owl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Orchid24 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 13 januari (1) Elizabeth1 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 clomid (sinds maart 2019 bezig) 14 januari (3) Lyn - 36 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 3 (na pauze) Mama to be - 28 jaar- 2de kindje - ronde 3 Margarethd - 24 jaar - 1e kindje ✨ - ronde 3 met ovulatietesten 15 januari (4) Kroon555 -27 jaar -2e kindje - 5e poging Thyrza89 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 10 Mayo89 - ? - 3e kindje - ronde 1 Blackbird - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 Totaal (40) Wachtend op de eisprong (6) Wachtbankje (9) Zwanger (8) Ongesteld (16) MMM (2) Negatieve test (3) Twijfel-/Tuurtest (1) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Snap heel goed hoor dst je je zo voelt.. je gaat voor je eerste en al best wat rondes bezig. Negatief is dan minder erg dan eerst positief en dan negatief. Je verliest misschien niet een kindje nu maar je verliest wel het beeld wat je erbij had. Daar leef je al maanden naartoe en met zo'n streepje lijkt het dan ineens werkelijkheid. Je kijkt vooruit, bedenkt wanneer je bent uitgerekend etc.. alles speelt al in je hoofd En ja daar mag je je echt kut over voelen, niks om je voor te schamen of stom over te voelen. Dit keer heeft het niet zo mogen zijn, maar het gebeurt vast binnenkort! Ik duim voor je!! Knuffel
@Anne201 en @Appelflapje Wat ontzettend rot voor jullie dit Dikke knuffel voor jullie! Mn vriend en ik hebben vanavond een test gedaan maar nog steeds negatief. Dus nu wachten op wanneer ik naar de volgende ronde kan... ik hoop nu vooral dat de menstruatie snel doorbreekt. Kunnen we tenminste weer verder.
Hier over de kleine teleurstelling heen van vanmorgen.. zolang ik nog niet ongesteld ben hou ik toch nog hoop.. op naar de volgende test over 2 dagen ofzo.. probeer me zolang mogelijk in te houden.. morgen heb ik vroege dienst dus kan ik me makkelijk inhouden smorgens maar maandag zal ik het wel weer niet kunnen laten vrees ik.. dus even afwachten nu..
pff wat jammer dat de test nog negatief was.. jou nod toch ook vandaag? Kan het zijn dat je later nog positief test? Ik ben even kwijt of je daar al wat over verteld hebt..
Wat lief dat je het vraagt. Vanochtend, maar helaas spierwit (volgens mij..) heb affentoe toch het “idee” wat te zien, maar denk meer dat dat aan mijn verbeelding ligt dan wat anders haha. Ik denk dat ik nu mijn ongesteldheid gewoon afwacht, of anders misschien nog morgen of maandag een test. Even kijken hoe het gaat. Hoe gaat het bij jou?? Nog klachten gehad verder? Ik had vandaag weer van die krampen. Mijn tepels doen ook zo’n zeer . En een soort van pijn/kramp in Mn linker zij?! Naja ben benieuwd..
Als je maandag nog niet ongesteld bent lijkt het me sws een goed moment om weer te testen toch? We blijven duimen
Had je met een gewone getest of een early? Tja wat je voelt kan allebei betekenen hè. Ik ook wat buikkrampen, maar gelukkig nog geen bloed in zicht. Wel ook steeds heel duizelig, maar ook dat heb ik wel vaker
Wat balen zeg meiden... @Anne201 @Appelflapje Hier nog steeds niet ongesteld. Ik kwam erachter dat ik mijn cyclus op de app op 25 dagen had staan. Mijn NOD is dus twee dagen later. Nu of morgen ergens Heb wel een test laten kopen door man. Hij kwam met de clearblue thuis, zei nog dat hij gewoon een goedkoop van de action moest halen. Maar ach ja, des te zuiniger ik word met testen Ik wil het eigenlijk nog een hele dag afwachten en maandag testen want het kan ook zomaar opeens doorbreken.
Heb overigens ook een verwijzing gekregen voor een echo en check up bij de gyn mocht het niet raak zijn deze maand. Toen ik belde twee dagen geleden was ik ervan overtuigd door de krampen dat ik ongesteld moest worden.
Hoi dames, Ik zou graag meekletsen. Ik had mijn nod op 9 januari en heb al een positieve test gehad! Dit is mijn 2e zwangerschap. Afgelopen november bevallen na een zwangerschap van 23 weken, we zijn ons kindje verloren. Vliezen spontaan gebroken en een infectie gekregen. Ronde 1 was meteen raak terwijl we er totaaaaaal niet mee bezig zijn geweest. Ben heel erg blij maar enthousiast reageren lukt nog niet echt. 20 Jan de eerste echo met 5/6 weken, ook extra controles bij gynaecoloog. Weet nog niet goed wat me cyclus is.
Pff wow wat heftig met 23 weken jeetje.. kan me voorstellen dat je niet gerust bent nu in je nieuwe zwangerschap.. ik heb een vroege miskraam gehad en dan zelfs is de onbezorgdheid weg die ik had na mijn eerste zoon waar alles perfect verlopen is. Wel fijn dat je snel bent aangeteld ik hoop van harte dat deze zwangerschap fijn gaat verlopen en dat je over 8 maanden een mooi wondertje in je armen hebt.