NOD-lijst 1 t/m 15 januari 2021

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dwaallichtje, 1 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Als ik heel hard mijn best deed met turen zag ik ook iets op mijn express. Maar ik denk soms echt dat ik iets te hard mijn best doe om toch maar een streepje te vinden :roflmao:

ben benieuwd heb je een foto?

Loulou12 vindt dit leuk.
  2. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Spannend meid, duimen maar! :thumup:

3. Fringe

Fringe Bekend lid

5 okt 2014
    655
    631
    93
    Vrouw
    Waar kan je dat zien? Het klopt dat ik de ene keer om 8 uur meet en de andere keer rond 9.30 . Ik heb namelijk vakantie gehad en mocht steeds uitslapen.. :D

Babywens95 vindt dit leuk.
  4. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Had geen foto er van gemaakt dus is nu niet heel betrouwbaar meer :D Heb in het verleden het ook wel een keertje met 1 van de beide Predictors het gehad maar weet niet meer zo goed welke van de beide dat was

5. Fringe

Fringe Bekend lid

5 okt 2014
    655
    631
    93
    Vrouw
    Ah jammer, nou ik blijf alsnog hopen op roze voor je!

Luchia vindt dit leuk.
  6. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Ik vind deze berichten ook wel een beetje verontrustend eigenlijk. Ik heb ook een geplande keizersnede gehad, en er de laatste tijd helemaal niet bij stil gestaan dat dit problemen kan opleveren bij het zwanger worden of blijven. Ik hoop dat dit voor ons niet het geval is:oops:

7. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.487
    2.601
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hahaha ja jeetje weet ik veel :p
    In het vorige clubje stuk of 6 rond nod, en daarna pakje van 2 per week. Test nu gewoon elke week een keer, zou toch een keer iets moeten gebeuren.. Ofwel een positieve test ofwel menstruatie..

Sanne2204 en noukie 1992 vinden dit leuk.
  8. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Ik duim ook voor jou dat je een mooie test mag krijgen! :D

9. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Hier een spoed keizersnede gehad, Ik lees ook steeds vaker deze verhalen.. Vooral nu we na deze ronde ronde 12 zouden gaan maak ik me wel wat meer zorgen als dat niet het probleem is :oops:

10. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    @mamavantwee37 ik had al een voorgevoel dat ik die niche had omdat mijn litteken zeer slecht is geheeld (was spoedkeizersnede en die gyn zei later sorry was niet mijn beste werk, maar we hadden geen tijd meer). Op dat moment interesseerde het me niet zoveel omdat ik allang blij was dat ik een gezonde dochter in mijn handen had, ik had geen idee dat niches mogelijk een 2e zwangerschap in de weg konden staan. Toen ik later per toeval een verhaal las in de vriendin van iemand werd ik bang, maar ik dacht ja 60% ontwikkelt het, als echt iedereen daarmee moeilijk zwanger raakt weer was dat toch allang al een groot ding geweest? Maar goed toen raakte ik zwanger vorige maand en zei ik nog tegen mijn man laten we bidden dat het geen vmk wordt, anders ga ik me zorgen maken. Helaas gebeurde het wel en bij de echo heb ik gevraagd of ze daar even naar wilde kijken. Ze vond hem snel en zei dat er idd een niche zat. Gaf wel aan dat het niks hoefde te betekenen en dit mogelijk echt pech was, maar had me wel een foto gegeven voor eventueel onderzoek. Omdat dit nog “maar” poging 4 wordt dacht ik ik wacht het even af, maar ik vind het wel beangstigend merk ik. Ik denk dan ook dat als het echt langer duurt of als er weer een vmk komt ik me laat doorverwijzen naar Amsterdam, daar zijn ze nu druk bezig met onderzoek ernaar. En dan kan je ook een herstel operatie eventueel krijgen. Ik hoop dat het niet zover hoeft te komen, probeer te zoeken hier naar succes verhalen van vrouwen die blijvend zwanger zijn met een niche en hoop dat het echt een fout vruchtje gewoon was en het lichaam het daardoor heeft afgestoten. Maar goed, de tijd zal het leren. Voor jou misschien ook goed als het langer duurt of je krijgt weer een vmk dat je aan de bel trekt. Ik begrijp ook dat het afhangt waar ie zit en hoe groot/hoeveelheid verklevingen en degene die mijn echo deed had er te weinig verstand van zei ze. Laten we duimen dat het niet in de weg staat bij ons en dat het met Mickey goed komt allemaal !

11. Kwis

Kwis Actief lid

29 jun 2017
    228
    161
    43
    Vrouw
    Ik zit op dag 24 en voel mn menstruatie weer aankomen.. typische rug- en buikpijn:(.. komende maand wordt mn cyclus gemonitord, ik ben benieuwd!

12. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Ik dus ook. Lees er steeds meer over... als ik na 1 jaar niet zwanger ben ga ik vragen of ze het willen checken.. hier een spoed keizersnede en het litteken heeft heel lang moeten helen.

13. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    @Luchia @Loulou12 ik snap jullie zorgen wel, vooral ook als je toch al langere tijd bezig bent. Ik zou idd ook niet langer dan een jaar wachten om aan de bel te trekken.
    Maar wat rot dat jullie littekens zo slecht en lang hebben moeten genezen. Daar heb ik denk ik wel veel mazzel mee gehad, dat is bij mij echt super goed gegaan. Morgen is het precies een jaar geleden, maar ik voel daar echt helemaal niets meer van. Heb er denk ik zo’n 5/6 maanden last van gehad met verdikkingen, maar geen gekke dingen gelukkig. Ik duim voor ons, en de rest die deze onzekerheid heeft dat het niet in de weg staat en we snel blijvend zwanger zijn:thumup:

Loulou12 vindt dit leuk.
  14. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    @Marinda1988, dank je voor het delen!

Mijn keizersnede was gepland, ging verder prima, alleen het hechten op het einde wat gehaast omdat mijn verdoving niet meer werkte. Ik heb er verder geen last van gehad, was ook binnen no time geheeld en ik was echt met een paar dagen hersteld.

Maar ik ga het in de gaten houden. Zit nu weer op het wachtbankje voor een nieuwe poging en het is afwachten of ik snel zwanger ben. Mocht het lukken en weer misgaan, dan ga ik actie ondernemen. Ik ben niet onbekend met vroege miskramen, dus wellicht ligt het bij mij toch aan pech. Mijn vroege miskramen zijn wel allemaal voor de 5 weken geweest.

Marinda1988 vindt dit leuk.
  15. Rowena25

Rowena25 Fanatiek lid

23 okt 2016
    1.222
    1.226
    113
    Vrouw
    Succes voor de testers morgen ❤

Savera, Sanne2204 en Mickey20 vinden dit leuk.
  16. Babywens95

Babywens95 Bekend lid

22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Oké, dan is het wel vreemd idd..

Maudje123 vindt dit leuk.
  17. Babywens95

Babywens95 Bekend lid

22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Ja hè, echt overduidelijk. Al heb ik liever dit dan die blijvende onzekerheid zoals jij hebt/had.. het kan maar duidelijk zijn :p Het is nu ook echt doorgebroken dus ga mezelf zo op rood zetten.

18. Babywens95

Babywens95 Bekend lid

22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Haha, heel herkenbaar. Mijne ziet er van de afgelopen maand ook zo uit.
    FF hangt je meettijd per cyclus op aan je eerste meet-dag van die cyclus volgens mij. Meet je een half uur of langer daarvoor op een andere dag, wordt het een pijltje omlaag. Meet je meer dan een half uur daarna, wordt het een pijltje omhoog. Snap je? :p Maar dat maakt een temp kaartje wel minder betrouwbaar. Ik zie bij mezelf ook altijd van die uitschieters als ik een keer flink uitgeslapen heb :roflmao:

Fringe vindt dit leuk.
  19. Sanne2204

Sanne2204 Bekend lid

2 okt 2020
    992
    1.249
    93
    Vrouw
    Morgen de 20ste dag van mijn cyclus, dus op de gok nog 9 te gaan, spannend hoor ... :rolleyes:
    Vanacht dus veel slijm met afvegen en met wat donkerbruin bloed er tussen, s'ochtends helemaal niks meer?
    Ik heb het gevoel alsof ik steeds een enorme volle blaas heb, mijn onderbuik voelt ook " zwaar " aan, waardoor ik steeds het gevoel heb te moeten plassen ... maar, als ik op het toilet zit, komt er amper wat uit. o_O Ben er al op aan het letten of het pijnlijk is, dat piesen, voor een eventuele blaasontsteking, daar moet ik namelijk goed mee uitkijken, heb al eens in het ziekenhuis gelegen door een nierbekontsteking. :( Toen moesten mijn nieren gefilterd worden, een blaasontsteking voel ik namelijk te laat ... zit in de genen denk ik, mijn moeder heeft daar ook last van. :confused:
    Over 3 dagen ga ik een vroege Sensitest zwangerschapstest doen. Niet dat ik meteen een positieve verwacht hoor, maar gewoon omdat ik mijn verslaving niet kan weerstaan. :p

Fringe vindt dit leuk.
  20. Annelies03

Annelies03 Fanatiek lid

2 nov 2020
    1.189
    788
    113
    Vrouw
    Op naar ronde 5, ongesteld geworden vandaag :(

Deel Deze Pagina