Bedankt voor de info, ik snap het! Ik zal erop letten volgende ronde (hoop natuurlijk dat het niet zover komt natuurlijk ) Het beste is dus allemaal bolletjes?
Oeh spannend allemaal.. mijn Nod is over 7 dagen, maar mijn doel is te wachten tot in ieder geval zondag
Klopt! Dan heb je zegmaar altijd op/rond hetzelfde tijdstip gemeten. Volgens mij kan je binnen een half uur eerder of later nog steeds een bolletje hebben, daarna vindt FF het een 'afwijkende tijd'. Ik hoop het ook voor je!
Mijn temp heeft nog steeds geen zin om te stijgen. Wel mooi stabiel, maar wel gemiddeld 0.3 lager als vorige rondes rond deze tijd En ik voel verder nog weinig, dus geen er weinig vertrouwen in deze ronde
Hier is mijn menstruatie heel gek.. even vies maar had maandag wel echt 2x een volle tampon (roze/rood bloed). De nacht een beetje bruin alleen in mn maandverband. Gister mn eerste tampon wel wat roze/rood bloed , daarna zat er alleen wat bruin aan de tampon en sindsdien niks meer verloren Mijn temperatuur was gezakt naar 36,8(altijd als ik ongesteld word) maar gaat nu weer omhoog. Gister 36,9 en vandaag 37. Snap er niks meer van ..
Wellicht gekke gedachten, maar wat als je ei pas de 14e was? (3 DPO). Reden dat ik dat denk is omdat je de 3 dagen daarna perfect dezelfde temp hebt... En hij dan nog zat tijd heeft om vanaf morgen of overmorgen te stijgen. Maar ik denk het enkel hè, ben geen expert
Heel soms komt het voor dat een ms afwijkt van normale dosis,...maar het kan ook een wat "heftigere" innesteling zijn. Ik wil je geen hoop geven, maar stel je temp blijft hoog/stijgen... Wellicht toch een testje wagen nee heb je, ja kun je krijgen. Is hij dan toch nega, dan betekend het dus een wat mildere ms. Ook wel is lekker toch
Nou ik denk dat ik toch echt 31 december mijn ei heb gehad, gezien die stijging Maar goed we zullen zien, heb er op dit moment weinig vertrouwen in om eerlijk te zijn Tuurlijk is er nog zat tijd om te stijgen, ik vergelijk puur met voorgaande rondes en dan blijft mijn temp achter deze keer
Nou ik ben helemaal in de war Ik dacht dat ik een cyclus van 6 weken had.. Maar nu zag ik gisteravond in mijn telefoon dat ik 1 oktober en 1 november en 2 december allemaal ben begonnen met memstrueren.. Dus eerder 31 dagen cyclus dan. Maar, dan had ik dus inmiddels ook wel weer moeten menstrueren. Dat is niet het geval. Maar het gekke is dat ik dan ook te laat in de cyclus pas begonnen met seks zonder anticonceptie (29 december voor het eerst).. Maar volgens mij had ik een paar dagen daarvoor vruchtbaar slijm. Ik snap er niks meer van.. Misschien toch een uitschieter qua cyclus dit keer.. Ik voel me overigens helemaal niet zoals bij eerdere zwangerschappen dus ik verwacht er nog niks van. Maar wat ik me vooral afvraag nu, is wanneer ik een testje erop zou wagen..? Gewoon tot de 13e wachten is natuurlijk het verstandigst.. Maar ik krijg morgen of vrijdag mijn pakket van de Etos binnen waar de testen bij zitten
Goedemorgen Ladies! Hier 10 dagen dpo en kon me toch niet weerhouden om te testen (4 dagen voor nod) Opnieuw net als gister negatief. Ik snap er niks van waarom ik dan gister bruine en roze afscheiding had.. (is ook weer gestopt) ik heb ook een licht ongesteldheid gevoel erbij en gevoelige borsten. mijn temperatuur is nog steeds 37,2 (is echt hoog voor mij) dus geen teken van ongesteldheid. Ik ben al jaren regelmatig ongesteld (geen pil of spiraal) en nooit maar echt nooit heb ik een tussentijdse bloeding gehad. Eigenlijk altijd volgens het boekje word ik stipt na 30 dagen ongesteld. Na googlenen was ik blij, want yes waarschijnlijk een innestelingsbloedingmaar vanochtend de test hartstikke negatief.... Ik weet dat het nog kan komen.. want hcg maak je pas aan na innesteling.. maar het bloed was vrij donker, dus oud, dus ik neem aan dat de innesteling al een paar dagen geleden plaatsvond. Ik lees overal positieve testen al voor nod dat ik mijn hoop een beetje verlies
NOD-lijst 1 t/m 16 januari 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 januari (8) Savera - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Mamarieke - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MK Mara91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 19 (2e keer IUI) Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 MissAline - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 (gonal-f/pregnyl) 2 januari (6) wondertjes1992- 28 jaar- 3e kindje -ronde 1 DollyLam - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Logan2013 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 11 Emmetjeboogschutter - 35 jaar -1e kindje - ronde 10 xTamx - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 xoxoLieke 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 3 januari (3) Prulletje2 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 3 Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Korey - 37 jaar - 2e kindje - ronde 15 4 januari (5) Melis94 - 26 jaar- 2e kindje - ronde 8 (ronde 5 na vmk) xDanielle - 30 jaar - 3e kindje - Ronde 2 SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 6 Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 Lily94 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 5 januari (4) Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 6 neelatje - 38 jaar - 2e kindje - ronde veel te veel Mickey20 - 41 jaar - 2e kindje - ronde 19 Babywens95 - 25 jaar - 1e kindje - OI ronde 3 (Letrozol 2,5) 6 januari (2) Annelies03 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 4 MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje - ronde 3 7 januari (0) 8 januari (6) Luchia - 26 jaar - 2e kindje - ronde 11 Karin0423 - 36 jaar - 2e kindje - 4e ronde Mamaloo - 34 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 2 na mk Mies - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Rrbaby - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Mommy2020 - 32 jaar - 2 de kindje - ronde 1 9 januari (1) Lizzie93 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 10 januari (4) MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Inez95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Lins87 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 OI Flowertje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 11 januari (0) 12 januari (8) BS155 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Kwis - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 Fringe - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 1985Breezer - 2e kindje - ronde 4 Dirkje11 - 1e kindje - ronde 5 Hippie89 - 31 jaar - 2e kindje - sinds juli ‘20 bezig, 1xMA en 1xVMK - ronde 6 Wensvooreen3e - 35 jaar - 3e kindje - ronde 12 Paardenbloem - 3e kindje - ronde 1 13 januari (1) Nietjuhh1990 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 14 januari (4) Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 45 Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 7 Augustus2019 - 27 jaar- 2e kindje - ronde 3 Devries - 26 jaar - 1e kindje - ronde 31 15 januari (3) Appeltje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Daantje3 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 16 januari (3) Sanne2204 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Patty86 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 Onbekend (1) Johanna01 - 25 jaar - 4e kindje - ronde 2 ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (59) Wachtend op de eisprong (9) Wachtbankje (26) Zwanger (5) Ongesteld (18) Tuurtest (0) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [ QUOTE=... ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik mag op rood. De bruine bloeding die ik afgelopen 2 dagen had en is nog niet te verklaren. Net de uitslag van progesteron gehad en die was extreem laag. Dus geen ovulatie (ookal gaven mn testen aan van wel). dus nu weer afspraak in het ziekenhuis over hoe verder.... tot in een volgende ronde!
Dus als ik het goed begrijp is je cyclus nu gemiddeld 31 dagen? En op welke dag had je in je vorige cyclussen je ei, of heb je dat niet bijgehouden? Als je op 29 december pas seks hebt gehad zonder anticonceptie, kun je niet zwanger zijn. Of althans, uitgaande van die cyclussen van 31 dagen dan, want dan zou je je menstruatie rond 3/1 verwachten. Dat ie nu uitblijft, lijkt mij niet van een zwangerschap, want tussen 29 december en 3/1 zitten maar een paar dagen. Te kort voor die cyclus van 31 dagen om in te nestelen. Ik zou met 31 dagen eerder je ei tussen dag 17-20 verwachten en dat was dan in ieder geval voor 29/12. Dan is het geen vruchtbaar slijm geweest, maar gewoon afscheiding. Dat kan ook wel eens lijken op vruchtbaar slijm. Ben je gestopt met de pil of gebruikte je een andere vorm? Langere cyclus kan prima bij ontpillen. En dat zou ook verklaren waarom je nu nog niet ongesteld bent. Maar als je niet veel meer info hebt, zou je gewoon moeten testen of je menstruatie moeten afwachten. Als je voldoende testen hebt (of een geldboom in de tuin en geen probleem ermee hebt om dat uit te geven aan testen), dan zou ik gewoon gaan testen, want feitelijk ben je wel je NOD voorbij met je cyclussen van 31 dagen. Succes!
Jeetje wat vervelend! Ik heb niet alles gevolgd hier, maar vraag me af.. waarom is je progesteron getest? Heb je een korte LF?