Ik zie hem ook @Hippie89 Ik zit zo'n beetje aan de brievenbus gekluisterd, de postbode komt hier altijd tussen 12:00 uur en 13:00 uur (woon in een dorpje, vaste postbode). Hoop dat ze vandaag wel de testjes mee heeft, anders zit ik voor niets te wachten tot ik naar 't toilet kan haha.
Lief dat je het vraagt! Heel raar, heb intussen toch wel wat zwangerschapssymptomen en nog geen enkel teken van ms. Gisterenmiddag en vanochtend niet getest maar ga het vanmiddag wel weer doen denk ik. Zou kunnen dat ik een middagtester ben en nu op 13 dpo zit... Mega spannend. Voor jou ook met je tuurstreepje zo vroeg al! Hoop dat ie oploopt.
Geen op- of afloop lijkt het. Wel beter dan gisterochtend. Lijntjes lijken precies hetzelfde als eergisteren, misschien iets dikker en rozer, maar niet feller... Wat nu??
Oh wat lastig. Ik had dit de vorige cyclus ook. Had na 2 dagen (vrijdag - zondag) oploop verwacht, maar de lijntjes waren gelijk. Ik heb daarna niet meer getest en die donderdag daarop begon het bloedverlies en was het dus misgegaan. Ik ben dus geen voorbeeld van een succesverhaal, maar ik hoop dat het bij jou anders is. Maar als ik heel realistisch ben, zou ik wel meer oploop hebben verwacht. Hoeveel DPO ben je?
Hè wat akelig dat jij dit de vorige cyclus ook had. Ja ik had ook meer oploop verwacht in 2 dagen . Ben nu denk ik 13 dpo, op mijn nod. Zal ik maar het ziekenhuis bellen om te overleggen? Heb namelijk vrijdag die startecho voor de 1e IVF...
Kun je niet naar je startecho gaan en dat ze dan meteen kijken? Het is denk ik te vroeg om iets te zien, maar resulteert overleggen niet in dat je misschien weer lang moet wachten op een nieuwe echo, dat ze misschien zeggen dat je dit eerst even moet afwachten? Anders misschien morgen afwachten en in de ochtend opnieuw testen. Zie je oploop, zou ik bellen om te overleggen. Zie je geen oploop, dan zou ik wel gaan en het verhaal uitleggen. Wat een vervelende situatie zo
Zijn dit 2 verschillende testjes? Want als dat zo is dan is de vergelijking moeilijk te maken. Ik zie wel echt iets en ik heb niet het idee dat het afloopt. Ik zou de moed nog even niet verliezen. En inderdaad je afspraak in het ziekenhuis gewoon door laten gaan
Ooooohhhh ik heb zo uit het niets ineens testdrang, maar het is nog veel te vroeg Vanmorgen nog nergens last van
Beide testjes heb ik vanmiddag gedaan, verschillende soorten wel ja maar ongeveer zelfde resultaat inderdaad. Thanks, ga ik doen
Hier ook een beetje.. ook nog veel te vroeg. Ik heb wat blosjes op mn wangen en dat herken ik van mijn vorige zwangerschap, maar dat kan ook komen door mijn trui haha
Ik heb dus nergens, maar dan ook nergens, last van. Niet eens zere borsten of tepels, terwijl ik dat elke ronde wel heb
Hier helaas niet zwanger... Net op mn werk echt ineens heel veel helder rood bloedverlies. Met stolsels. Blij dat ik net op dat moment naar het toilet ging. Dit heb ik normaal helemaal niet.... ik hoop dat het snel wat minder word want dit is niet normaal!