Ik had ook nooit echt knallers op de ovulatietesten, wel donkere strepen. Vorige maand toevallig wel donkerder dan normaal, zie de foto. Maar normaal gesproken zijn ze nooit zo donker (misschien is dat afhankelijk van wanneer je test )
@Fringe haha herkenbaar! Daarom wilde ik vandaag niet testen wist gewoon dat als het een witte test of tuur test zou zijn ik weer down zou zijn, en ik moest vandaag best veel doen. @Wensvooreenderde ik zie zeker iets!
Lief dat je het vraagt! Er was idd een aflopende zwangerschap te zien. Maar die heeft geen invloed op m’n IVF-traject. Hopelijk heb ik over een week of 2 een goede punctie en eind deze maand een mooie terugplaatsing... hoe gaat het met jou?
Och dat is wel verdrietig Wel fijn dat het IVF-traject door kan gaan. Moet je dan met hormonen enzo aan de gang? Met mij gaat het verder goed hoor. Vandaag een baaldag door een witte test (+- 10 dpo), maar nog geen bloed, dus nog een beetje hoop.. Anders gaan we er volgende maand gewoon weer voor!
Dankjewel Dames, heel raar idee en van het weekend nog een keer testen om de oploop te checken. Voor diegene die nog gaan testen, hopelijk een positieve test!
Ja klopt, nu 2 spuiten per dag. We hebben het er voor over. Witte testen zijn ook gewoon echt niet leuk, maakt niet uit in welke ronde je zit.
Het gaat goed, heb helemaal geen zwangerschaps kwaaltjes dus ben benieuwd wanneer die komen, maak me er toch een beetje zorgen om ! Heb 18 januari om half 3 onze eerste echo !
oh wat balen zeg maar wel heel fijn dat je wel gelijk door kan met IVF! Duimen voor een goede terugplaatsing en een prachtige baby. Succes!
Dank jullie wel @Fringe en @mamavantwee37 ! Voor jullie ook veel geluk en gauw een prachtige baby hopelijk!
Hoi allemaal, mij wil me ook graag aanmelden hier. 28, 8ste ronde voor 2de kindje. Gisteren of vandaag mijn nod dag. Helaas 120 pagina’s vond ik net te veel om allemaal te lezen. Dus degenen die al een positieve test hebben, gefeliciteerd! En de gene die nog wachten samen met mij, of bij wie het deze ronde niet gelukt is, succes! Ik ben zelf erg ongeduldig, en ben er vandaag bijna heel de dag mee bezig... komt het wel of niet?
Welkom! Heel herkenbaar, ik had vandaag ook zo’n dag.. ik neem mezelf voor om er morgen een goede dag van te maken. Hopelijk even wandelen en even de gedachten verzetten. succes met afwachten
Ik had hier overheen gelezen, maar toch nog even reageren. Ik zie m ook staan, en deze drogen ook vaak wat donkerder op. Het komt wel eens voor dat deze vals testen, maar das echt zeldzaam (buiten dit formulier heb ik het nog nooit van iemand gehoord...). Spannend! Over een dag of 2 kijken met een volgende test.
ja, die gedachten verzetten lukt me vaak deze dagen niet. Pfff de eerste kwam zonder te proberen, dus 8 rondes is voor ons best lang krijg nu krampen... dus we zien wel wat de avond/nacht of ochtend brengt... krampen kan natuurlijk ook nog 2 kanten op. Welke ronde zit jij? En wanneer is je nod?
Gelukkig dat het goed gaat! Ik snap je zorgen maar het kan nog komen! Iets fijns om naar uit te kijken ❤️