Ik ook de 14e of 15e NOD maar ik ga deze ronde niet testen. Tenzij ik echt een aantal dagen over tijd ben. Dan wel Maar ik vind testen helemaal niet meer leuk, ik word er alleen teleurgesteld en verdrietig van.
Knap! Want inderdaad, het brengt vaak toch wel veel teleurstelling. Maar tot die tijd is het altijd zoo hoopvol dat ik het toch niet echt kan laten
Ja juist helemaal nergens last van en juist daarom Normaal heb ik altijd zere tepels, maar echt elke ronde en nu niks Maar de testdrang begon wel te komen, dus daar ben ik voor vandaag ff vanaf Nou ja beetje dan....
Ik snap dat je het inderdaad dan niet los kan laten! Heb je ook symptomen? Je zou het kunnen proberen om morgen ochtend te testen maar wel met in je achterhoofd dat het nog vroeg is Ben benieuwd wat je testje laat zien! Duim voor je
Blijft lastig om het los te laten ja. Maar negatief testen, is zo teleurstellend. En te vroeg testen, werd bij mij de testdrang altijd nog erger. maar testen uitstellen... maakt me dan weer actiever op zoek naar symptomen of de aanwezigheid ervan Ik ben benieuwd hoe het allemaal verloopt bij jullie
Ik ben gewoon nog veeeeel te vroeg, dus verwacht helemaal niks, hihi ... Bij jou daarin tegen, suuuuper spannend! Ik duim voor je meis, op een mooie positieve test! Agh meid, wat ontzettend verdrietig dit... Sterkte. ❤ Dit is inderdaad de Sensitest extra vroeg. Ik verwacht ook helemaal niets, ik ben veelste vroeg. Maar, ik vind het toch wel apart dat ik zo vroeg en zo snel (binnen 3 minuten) een licht streepje krijg... We gaan duimen voor het beste! ❤ Oh echt? De vorige rondes waren het bij mij de voorgedrukte streepjes en/of indroogstreepjes, als ik er echt een streepje op kreeg. Maar, pas na de afleestijd... en dit streepje kwam al na 3 minuten. Ik ben wel een klein beetje blij, maar weet dat ik ontzettend vroeg ben, dus verwacht helemaal niks. Nee, niet meer getest vandaag, ik hou me in tot morgen, dan zit ik +- 5 dagen voor mijn NOD. En, de extra vroege Sensitest is 6 dagen voor de menstruatie, dus wie weet! Bedankt dames voor het meekijken! ❤
Ja ik heb dus wel echt het vermoeden dat ik zwanger ben. Mijn borsten beginnen steeds meer pijn te doen, en dat is tot nu toe alleen bij zwangerschappen zo geweest. Daarnaast wat kleine dingetjes, maar vooral door die borsten heb ik dat gevoel. Morgenvroeg de early test maar doen, dat is ook de enige die ik nog heb. Dus daarna laat ik het even los!
Ben benieuwd hoe je testje morgen er uit ziet! Laat je het nog weten?Ik duim voor je! Je symptomen klinken namelijk wel hoopvol
Hier is me menstruatie volgens half aan het doorbreken al, Net ineens enorme pijn in me buik ook op de fiets wist even geen houding ermee te vinden
Zag net ook al wat rood bij het plassen dus wordt naar ronde 12 Ga denk ik ook even een pauze nemen van het forum.. Even een ronde proberen me er minder op te focussen
Doordat ik juist jullie verhalen lees ben ik minder gefocust op mijn eigen, want ben zo benieuwd of er bij jullie een positieve test mag komen wat ik hoop voor jullie natuurlijk. Ik test zelf al maanden niet meer omdat ik al genoeg negatieve testen in mijn handen gehad heb, inmiddels ook al met ronde 31 bezig, ik test alleen nog als ik een dag na nod ben maar dat komt nooit voor misschien 3 of 4 x gebeurd. Ik hoop dat er nog roze bij mag komen