Ja hier maar een beetje, maar had hem even opgeslagen en contrast opgehoogd, dan zie je hem wel duidelijk.
Hier nog niets te bekennen. Ik ga denk ik woensdag weer testen, dan zit ik op dag 70. Misschien ook wel eerder, maar denk niet dat dat veel zin heeft. Afgelopen vrijdag was het nog spierwit.
Ik zit op cd 29. Op dag 25 een test (kv 2v5) gedaan, maar deze was negatief. Nog geen teken van menstruatie. Mijn cyclussen zijn tussen de 25 en 33 dagen. Wanneer zal ik weer testen?
Hé! Ben er even tussenuit geweest. Nadat mijn ongesteldheid doorbrak, was ik er even klaar mee. Nu m’n ovulatie weer dichterbij komt, zal ik weer vaker op dit forum kijken Hoe is het met jou??
@Maudje123 spannend meid, ga voor je duimen @Sanne2204 je houdt het wel goed vol seg @Johanna01 jeetje dat wachten is vast verschrikkelijk slopend voor je .. @Kwis morgen! @xoxoLieke zit te wachten op men ei alweer dus hier ook ongesteld geworden helaas. Hopelijk deze ronde meer geluk
Wie heeft er wel eens een raar gevoel rechts onder in de buik gehad een paar dagen voor nod? En bleek toen zwanger?
Zijn er vrouwen die zwanger zijn/zijn geweest en con-ti-nu naar de wc moeten om te plassen? Ik word echt gek van mezelf, vanacht moest ik ook 2x... Terwijl ik s'nachts nooit of zelden naar de wc moet ... Kan ook aan iets heel anders leggen hoor, maar mijn lichaam doet heel apart op deze manier.