Dat is jammer maudje, maar je predictor was van gisteren toch? En ook niet heel duidelijk? Ik dacht dat Kruidvat minder gevoelig is? Hoeveel dpo en hoeveel dagen voor nod zit je nu? denk dat er niks anders op zit dan even afwachten, misschien komt het nog wel.
balen meid @Wensvooreenderde @Maudje123 nog even geduld meid @Sanne2204 je maakt het wel erg spannend nu hoor meid!
Hier ook weinig hoop.. krampen nemen toe en temperatuur is gedaald. Nog geen bloed, maar dat duurt niet lang meer denk ik.
@Maudje123, Ik zou morgen testen en dan kijken. Je bent nog heel vroeg en sommige testen beter met middagurine dan met ochtendurine en er zit heel weinig tijd tussen gisterenmiddag en vanochtend. Oploop is dan minimaal of niks. Gewoon morgen testen.
Hier vanmorgen getest en zie een licht streepje. Super spannend vandaag dpo 9 of 10 ma aan het streepje denk ik eerder 9 dpo. Had 31 december smiley. Zien jullie het streepje ook ?
haha ja dat blijft lastig. Maar woensdag heb je meer kans oploop te zien. Morgen kan het maar zo hetzelfde of minder zijn (afhankelijk van hoeveelheid drinken enzo)