Het kan nog een reactie zijn op het stoppen met de pil. Even afwachten en als het idd een inestellingsbloeding was, dan ga je heel snel positief testen
Ik heb ook veel respect voor @Devries en alle anderen die al zo lang bezig zijn. Het geeft mij zelf wel moed, als ik denk door te draaien omdat het nog niet gelukt is. Want ik ben O zo ongeduldig. Dan weet ik dat er vrouwen hier zijn die ook nog mentaal oké zijn ondanks bijvoorbeeld ronde 32. Bedankt dat jullie zo sterk zijn
Huh, kan de pil nog steeds invloed hebben op mijn cyclussen? +- vorig jaar juni gestopt met de pil... Na een paar dagen heb ik een ontrekkingsbloeding gehad, deze was zoals altijd 5 dagen, 2 dagen normaal, 3 dagen "vloed". Ik heb mijn cyclus toenderteit niet bijgehouden, omdat ik mijn lichaam eerst tot rust wilde laten komen van de pil. Maar, had wel in mijn agenda gezet ongeveer ongestelt te moeten worden, het was hartje zomer, strand etc. wil je toch wel rekening mee houden, haha... Mijn cyclus duurde toen ongeveer 28 dagen. Ik weet het niet zo goed meer, omdat ik destijds helemaal niet bezig was met mijn cyclussen bijhouden. Sinds September 2020 ben ik er echt mee bezig en hou ik het netjes bij in mijn "Menstruatie Kalender" -app ... vanaf september ook regelmatige cyclussen gehad, behalve december einde 2020, waar ik Corona had. Deze cyclus schoot uit naar 37 dagen, ben ook erg ziek geweest van het virus, dus meen ik dat mijn menstruatie ook daardoor uit bleef. Wist niet dat de pil nog zo lang met je cyclussen kon spelen... Dacht, dat als je "normale" opvolgende cyclussen hebt, het geen probleempje zou kunnen zijn. Weer wat geleerd... dankjewel. Dit is zéker waar wat jij zegt!!
Dat kan heel lang duren en vanaf september is feitelijk pas 5 cyclussen, dus dat zegt ook niet perse wat. Welke invloed corona heeft, is ook nog niet duidelijk. Er zijn wel verhalen van vrouwen die een paar regelmatige cyclussen hadden en dan onregelmatig. Het blijft gewoon afwachten, maar ik hoop dat je gewoon over een paar dagen een positieve test in je handen hebt!
Het is wel duidelijk dat als je ziek bent/was, je cyclussen er onder kunnen lijden ... Of dat nu Corona is of niet ... ? Daarbij heb ik enorm veel stressvolle maanden achter de rug, wat ook een rol speelt in mijn hormoonhuishouding. Pas 5 cyclussen inderdaad, er kan nog van alles gebeuren! Dankjewel voor je tips, adviezen, mee denken, word gewaardeerd!
Maar misschien is je innesteling later geweest en test je na NOD pas positief? Vorige zw testte ik pas ver na NOD positief, en al helemaal met CB.
Bij mij is ook alles in de war sinds Corona... sloeg de medicatie de vorige ronde wel aan, de afgelopen ronde met een Corona besmetting erbij, was alles compleet anders. Geen reactie op medicatie inclusief ineens bruin bloedverlies zonder reden. Ik ben overigens sinds juni 2019 al bezig en sinds maart 2020 in het medisch traject.
Bij ons op het werk waren 8 besmettingen, waaronder 3 vrouwen. Alle 3 hebben we het "goed" te pakken gehad en alle 3 is onze cyclus niet zoals deze hoort. Het is een apart onderwerp om het daar met je vrouwelijke collega's over te hebben, maar we vond het fijn om elkaar op de hoogte te houden, ook daar over. Ik snap je frustratie, die had/heb ik ook ... door mijn vorige cyclus van 37 dagen, weet ik niet waar ik nu aan toe ben. Nog erger in jouw situatie ivm het medische traject. Had je het bruinverlies de cyclus na de besmetting of toen je nog besmet was? Ik was namelijk bezig met ovulatietesten (vorige ronde december), en vond mijn ei steeds maar niet ... vlak daarna werd ik positief getest op Corona en binnen een dag ontzettend ziek.
Bah, ik heb sinds gisterenavond ontzettende rugpijn voelt als menstruatie, maar dat zou wel vroeg zijn. Ik ga uit van 8 dpo vandaag, maar zou ook 7 kunnen zijn. Maar het is wel naar en ik word er nu gewoon beroerd van Straks maar een warme douche. Ook een beetje een koortsig gevoel.
Zojuist nog eens getest, redelijk veel gedronken en niet heel veel tijd tussen het plassen maar wel een duidelijk streepje in het echt nog beter te zien
Meeeh, +3 weken lockdown. Sorry, offtopic. Het bruin/rode bloedverlies wat ik gisteren dus had, is vandaag weer weg ... Vanmiddag had ik het enorme vermoeden dat mijn menstruatie zou doorbreken door de krampen en lage rugpijn. Als ik al niet vaak genoeg naar de wc moet om te plassen, ging ik vanmiddag ook nog eens extra om te kijken of ik al bloed verloor ... Maar, niks te zien. Heb vandaag ook niet meer getest door de gedachten van opkomende menstruatie ... misschien morgen weer? Ik ga mezelf niets beloven ... steeds die witte testen onder ogen te moeten komen doet mijn humeur geen goed. Heb liever die " + 3 weken " op jullie en mijn zwangerschapstest staan, dan voor die stomme lockdown.