weet niet wat je gemiddelde cyclus is. Maar dan zit je ongeveer 14/15 dagen na je ovulatie. als ik weer kan testen ga ik ook proberen zo lang te wachten. Dan is de test tenminste duidelijk positief of negatief. Vage lijntjes houd ik niet zo van
Oh sorry ik dacht dat je bedoelde dat je je menstruatie al 2 dagen geleden verwachtte. ben gewoon niet zo goed met de afkortingen en cyclussen etc
Mijn menstruatie is al even voorbij. maar of je de afkortingen en cyclussen nou wel of niet snapt... je heb er goed gebruik can gemaakt en op een goede dag getest. Vandaar dat je een duidelijk resultaat had gekregen. hoop dat volgende ronde ook te mogen krijgen
Ja hoor kan me prima inhouden op dit moment omdat mijn temp zo laag is en ik zit te wachten op mijn ms
Gefeliciteerd @Daphne85 @Bijtje90 en @Daantje3 ! Nog even een lading roze voor het einde van de lijst!
Zo blij om te lezen dat dit een goede duidelijke test is, durf het echt niet helemaal te geloven. Vorige week nog 2 witte testen. Ik ben nu 14 dpo, had eigenlijk gister of vandaag menstruatie verwacht, en zo voelt het eigenlijk ook nog steeds een beetje...
ja, vervelend dat je lichaam een spelletje met je lijkt te spelen. Soms denk je zwanger te zijn en blijken het ‘gewoon’ menstruatie klachten te zijn. En nu denk jij dit zijn menstruatie klachten maar heb je een duidelijke test. melken de klachten maar niet zo op elkaar. Dat scheelt een hoop valse hoop, en onzekerheid. En kan je eerder genieten, wat jij volgens mij nu wel mag gaan doen
Nou inderdaad, dat zou toch wel handig zijn. Was het ook aan het vergelijken met vorige zwangerschappen, maar dat lijkt ook niet zinvol, haha. Ik ga genieten, voel me ook echt zo ontzettend bevoordeeld dat dit zo snel heeft mogen gebeuren. Hopelijk blijft dat goed gaan. Ga straks de test inpakken en als vriend thuis komt dan mag onze dochter hem dat cadeautje geven