@Logan2013 ik las ergens dat jij Amerikaanse predictor testen had ingeslagen? Heb je die online besteld? Waar? Ik twijfel nog om testen in te slaan. Ben wel echt zo'n testfreak en vind het ook wel leuk om te doen ofzo, maar nu al 2x gehad dat ik op 5dpo al ongesteld werd dat het misschien geen zin heeft. Ik heb wel een paar gratis testen gehad bij mijn ovulatietesten van zwanger en kids. Iemand daar bekend mee? Zijn die een beetje betrouwbaar en duidelijk?
Oh nee he niet weer zo’n onduidelijke maand... ik dacht dat m’n piek eraan zat te komen want hij werd donkerder maar nu weer een hele lichte test. Ik heb dat weleens gehad in de ronde van 44 dagen. Toen kwam hij echt laat. Nu moet ik elke dag door blijven testen.
Je kan hem toch ook wel echt hebben gehad? Temperatuur kan er een paar dagen over doen om te stijgen. Hoe is je slijm? Vruchtbare slijm is meestal op 2 dpo wel weg.
Ik zou even door testen. Deze testen kunnen wel echt knallen. En als hij echt s duidelijk is zou je dan 2x per dag kunnen testen. Het kan ook zijn dat je me hebt aan wat gevoeligerevovu testen
Wat rot meid .. Met CD 17 zit je echt op het randje wel / niet vind ik. Zou het niet kunnen dat het toch toen je piek was, knallen ze bij je ei normaal wel hard?
@noukie 1992 @Logan2013 @Dwaallichtje in ronde van 44 dagen had ik dus ook dat hij wel op een gegeven moment redelijk donker werd en daarna bleef hij de hele tijd donkerig.... en daarna weer wat lichter en ineens weer donkerder dus dat was echt irritant, en we deden het ook om de dag voor de zekerheid en werd er echt moe van, en op gegeven moment heb ik maar opgegeven, later bleek dat toen ik opgaf ik juist mijn piek zou krijgen. Dat was pas op dag 30 dus. Normaal knalt de test echt keihard dus ik weet zeker dat ie nog niet geweest is. Ik ga iig niet om de dag seks hebben want dat vind ik echt niks, zo verplicht moeten seksen. nou ja, blijven testen dan maar. Gelukkig heb ik er nog best wat.
Hier ga ik 2e kerstdag (afhankelijk van m,n gevoel) en testje wagen. Dan in het 8dpo en m,n man heeft werken gevraagd wat ik voor kerst wilde een het enige wat ik kon bedenken was een positieve test
Wat spannend en leuk, hoop het voor je! ik had stiekem gehoopt dat men ei wat vroeger was en op 15/12 zou springen dan was het exact dezelfde datum als bij mijn zoontje en testte ik de ochtend van kerstavond positief. Was inderdaad het mooiste geschenk ooit ❤️ Nu hoop ik op een mooi nieuwjaarsgeschenk Dan heb ik het mooiste kerst en nieuwjaarsgeschenk ever
Bij onze dochter had ik op vaderdag een positieve test en op valentijnsdag is ze geboren. Vond dat zo bijzonder na 34 rondes
Januari verder met het EMC dus hoop dat het toch nog lukt zonder MMM dit keer al heb ik daar niet echt vertrouwen in. Wel pas een jaar gericht met ovu testen ed maar al sinds november 2014 zonder onthouding/anticonceptie of wat dan ook. We wilden wel graag een 4e maar alleen zonder mmm en zonder druk. Maar nu is de wens inmiddels zo groot geworden dat we toch weer de mmm in gaan
Wat een mooie testen!! Mijne komen niet eens in de buurt.. Dag 15, test lijkt weer terug te lopen maar de meest donkere is naar mijn mening echt geen knaller geweest. Daarnaast heb ik ook helemaal geen slijm gehad, althans niet anders dan altijd. Ik baal zo hard, ik weet dat het nog vroeg is maar ben zo bang dat dit weer lastig of misschien wel helemaal niet gaat lukken terwijl ik zo graag een kindje van ons samen zou willen
NOD-lijst 1 t/m 16 januari 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 januari (6) Savera - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Mamarieke - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MK Mara91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 19 (2e keer IUI) Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 2 januari (5) wondertjes1992- 28 jaar- 3e kindje -ronde 1 DollyLam - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Logan2013 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 11 Emmetjeboogschutter - 35 jaar -1e kindje - ronde 10 xTamx - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 3 januari (1) Prulletje2 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 3 4 januari (5) Korey - 37 jaar - 2e kindje - ronde 15 Melis94 - 26 jaar- 2e kindje - ronde 8 (ronde 5 na vmk) xDanielle - 30 jaar - 3e kindje - Ronde 2 Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 6 5 januari (1) Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 6 6 januari (2) Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 BlueEyedSoul88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8 7 januari (1) Mickey20 - 41 jaar - 2e kindje - ronde 19 8 januari (3) Luchia - 26 jaar - 2e kindje - ronde 11 Karin0423 - 36 jaar - 2e kindje - ronde4 Mamaloo - 34 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 2 na mk 9 januari (1) Lizzy93 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 10 januari (2) MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Inez95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 11 januari (2) neelatje - 38 jaar - 2e kindje - ronde veel te veel Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 7 12 januari (5) BS155 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Kwis - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 Fringe - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Mamavantwee37 - 3e kindje - ronde 5 1985Breezer - 2e kindje - ronde 4 13 januari (2) Patty86 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 Nietjuhh1990 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 14 januari (1) Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 45 15 januari (2) Appeltje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Dirkje11 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 16 januari (2) Sanne2204 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Onbekend (1) Linds87 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 OI ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (42) Wachtend op de eisprong (31) Wachtbankje (12) Zwanger (0) Ongesteld (0) Tuurtest (0) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [ QUOTE=... ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Mag ik er hier bij? Vandaag ongesteld geworden helaas. Oud op nieuw mijn ei waarschijnlijk 12 Januari is mijn nieuwe nod De 4 de ronde 2 de kindje en ik ben 35 jaar.
Op de totale gok mezelf op 12/1 gezet. Geen idee of dat klopt. Vorige ronde werd helaas een vmk en de vorige keren met een vmk duurde het echt een tijd voor mijn cyclus "hersteld" was. We gaan het zien. Ik hoop mijn ei rond of net na de kerst te hebben. Dat zou al heel mooi zijn...
welkom @1985Breezer @mamavantwee37 het blijft jammer om je hier weer te zien hoop dat jullie snel verder kunnen ❤️
Hoop dat het jullie ook snel gegund is! Het is zo jammer om in dit soort topics elkaar weer steeds tegenkomen. Moeten eigenlijk afspreken dat de volgende keer gewoon in een bevallen ergens augustus/september topic is