Hier geen tweede streepje, maar we zitten nog vroeg dus ik geef de moed nog niet op. Pas ska hij 10 dpo nog negatief is ga ik mij instellen op de volgende ronde
Ah jammer maar er is inderdaad nog niks verloren. Had alleen leuk geweest als het wel zo was natuurlijk
Ah....spannend al die vroege testers! Hopelijk snel veel roze! Ik neem plaats op t wachtbankje.....nu 2 weken geduld. Dat zal niet meevallen! Gelukkig geven de feestdagen ook lekker afleiding!
Hier alweer een Tuur geplast. Stond er binnen de 5 min, foto ook meteen genomen. ik hoop uiteraard dat het wat is maar ik weet het niet goed...
Nee totaal niet maar had ik bij men eerste ook nooit gehad behalve wat lichte hoofdpijn. Nu de afgelopen dagen wel extreem veel afscheiding maar dat lijkt vandaag ook weer minder.
Nou ik kwam er dus achter dat ik met ochtendurine moet testen. Ze zeggen dat je ovulatietesten niet met ochtendurine moet doen (behalve de clearblue) omdat veel vrouwen dan juist hun piek missen. Het is dus niet zo dat de concentratie van urine een probleem is. De meeste vrouwen hebben namelijk smiddags het hoogste gehalte LH in hun lichaam. Maar blijkbaar geldt dat niet voor mij. Ik heb 2 dagen met ochtendurine een positieve ovulatietest gehad, waar ik dan op diezelfde dagen smiddags een negatieve test had. Maar met temperaturen is toch echt heel duidelijk bevestigd dat dat wel mijn piek was. Misschien iets om in je achterhoofd te houden.
Geen zorgen. Vaak komen schimmelinfecties omdat je vruchtbaar slijm ineens opdroogt. Dat is dus vaak omdat je eisprong is geweest! Ik heb ze ook bijna elke maand en omdat ik ze zo vaak (hormonaal gerelateerd) heb, krijg ik een vast recept van de huisarts. Verder moet je even bij de drogist een creme met miconazol kopen en dat er op smeren. Vaak kan je dan het ergste voorkomen en helpt ook met de jeuk. Canesten werkt echt veel minder goed. Oh en als je in de war bent, die miconazolcreme is dezelfde als mensen op hun voetschimmels smeren, maar volgens de huisarts moet je echt die hebben. Kan ook veilig op je vagina en is hetzelfde werkzame stofje als ook in de recepten van de huisarts zitten.
AAAAhh. Daar staat inderdaad wel wat! Mijne was vandaag ook negatief, maar ik ben ook 8 dpo, dus hou nog even hoop!
Het lijkt wel zo! Soms helpt het als je de foto bewerkt met je telefoon (contrast wat hoger zetten), dan kleurt de teststreep donkerder (als tie er écht zit).... proberen waard