Haha en toch duurt het eigenlijk 2 dagen voordat het echt verdubbeld is dus kan best dat je morgen nog niet veel meer duidelijkheid hebt. Maar ik zou ook staan te springen haha!
Gefeliciteerd!!! Welke testen raden jullie aan naast de kruidvat 2v5 want die geven mij teveel streepjes die niet kloppen.
Ik ben ook benieuwd. Bij mijn eerste in 2014, waren juist die kruidvat zo goed en gaven de predictors vals positief. Nu schijnt het juist andersom te zijn. Maar die heb ik ook niet in huis. Bij mij is clearblue digitaal altijd goed geweest. Maar die doe ik ook pas als ik een streepje zie. Ik heb wat gratis testen in huis die ik bij de ovulatietesten kreeg van zwanger en kids. Geen idee hoe die zijn, maar die ga ik eerst maar gewoon proberen.
Vind ze wel heel duidelijk voor 7 dpo eigenlijk! Hopelijk gewoon een goede batch van deze testen en morgen een oploper
Ja hoop gewoon echt dat hij niet vals is. Heb rond mijn mijn ei ook nog getest omdat ik wou weten wat hij deed wanneer ik zeker niet zwanger ben en toen blijf hij gewoon wit ook geen Tuur niets.. dus hoop echt dat dit streepje echt is. We zullen het zien
Hier verschillende "kwaaltjes" waardoor die stomme hoop weet groeit grrr Maandag 10 dpo dus als er iets aan de gang is moet ik het dan wel kunnen zien. Morgen wel nog een testje want heb er toch nog genoeg. Meer dames die morgen een testje gaan wagen?