Ik zou vanaf nu 2x per dag testen, denk dat ie morgen wel positief gaat zijn ! En voor de zekerheid het al gezellig maken
Ik denk het nog niet. Wel bijna! Je LH zal wel aan het stijgen zijn. Blijven testen komende dagen en kijken of het nog donkerder wordt of weer daalt? Succes!!
@Dirkje11 hij is nog niet positief. de lijnen moeten echt even donker zijn. Zal vast positief worden de komende dagen
Ja Eens! bij mij is de test streep dan ook donkerder dan de controle streep! vorige maand en deze maand had ik deze: als je kijkt naar de test bij 1.16 dan zie je dat die beide positief zijn.
Haha ja, inderdaad dan lopen we gelijk! Leuk hihi! Ik heb verder echt weinig symptomen. Dat maakt me dan ook nog eens onzeker, voel me ook helemaal niet zwanger. Hoe is dit bij jou?
Bij mijn test is de teststreep veel donkerder dan de controlestreep, vandaar dat ie positief genoemd mag worden. Denk dat die van jou gauw ook positief wordt!
nee hier ook nergens last van maar dat had ik bij mijn eerste zw ook niet. Ik heb een weekje hoofdpijn gehad en sliep slecht. Steeds onzeker omdat ik juist nergens last van had, pas wanneer ik een dikke buik had en de kleine kon voelen kon ik wat geruster zijn. Dus kwaaltjes zeggen wat mij betreft niets.
Dat zegt inderdaad nog niks ik testte op 8dpo tuurpositief maar dat was een sensitest dipstick die al vanaf 10 kan meten
Zo lastig. Ik heb nog nooit een positieve test in handen gehad, dus heb ook echt geen idee wat ik moet/kan voelen. Er zijn rondes geweest waar ik extreem veel klachten had en ook rondes zoals deze waar ik niks voel. Maar ja, beiden zegt dus helemaal niks, want het is na 3 jaar nog nooit positief geweest. Ik wacht dus gewoon af, nu 8dpo. Als er 31 januari nog niets is, dan ga ik misschien testen, meer omdat het een leuke dag is, want eigenlijk zou ik nog langer moeten wachten..
Dan mag je zeker nog hoop hebben. Had een positieve cb digi en op de telano 10mIu en meega tuurstreep die ik alleen onder een gekke lamp zag
Af en toe wat misselijk als ik niet eet, heel veel plassen en een gevoelige/kriebelende buik. Dat laatste gevoel heb ik nooit eerder gehad, heel gek haha. Ik ga morgen weer testen voor hopelijk mooie oploop
@Mara91 wat rot en herkenbaar 3 jaar Ben je al eens langs gegaan bij de gyn of hebben jij of je vriend al eens een afspraak gemaakt om dit te bespreken / onderzoeken?