NOD-lijst 1 t/m 15 januari 2021

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dwaallichtje, 1 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mara91

Mara91 Lid

29 nov 2020
    60
    79
    18
    Vrouw
    Ja dit is de 2e x IUI! Niet bekend waarom het niet lukt, alles is helemaal goed. Nu maar hopen dat dit voor ons werkt!

Mickey20, Rowena25, noukie 1992 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Hoe zijn jullie mannen eronder in de wachttijd? In het Engels noemen ze het de two week wait (tww). Is daar hier eigenlijk ook een term voor?

Wij zijn allemaal zenuwachtig voor dat testen en kunnen ons vaak niet inhouden. Betrekken jullie je man daarbij? Hebben ze een idee?
    Die van mij is medisch opgeleid en echt niet dom. Die weet heus wel hoe dat werkt met die wachttijd. Maar hij vraagt niks. Niet uit desinteresse hoor, maar hij wil het pas horen als het zover is na 2 weken of juist niet. Maar ik krijg er totaal geen hoogte van of hij eigenlijk ook zenuwachtig is en er in zijn hoofd aan denkt enzo.

xTamx, xoxoLieke en Linds87 vinden dit leuk.
  3. Linds87

Linds87 Actief lid

23 nov 2020
    181
    230
    43
    Vrouw
    Ja mijn partner vind het ook spannend.
    Maar vorige maand toen we onze eerste echte kans hadden was hij wel diegene die zei; je test pas als je op de dag van je geplande ongesteldheid dat nog niet bent...
    toen ik 2 dagen ervoor testte en de test spierwit was vond hij dat ik een test verspild had haha. Heeft hij natuurlijk ook gelijk in. Mannen kunnen misschien wat realistischer daar naar kijken dan wij!

prulletje2 vindt dit leuk.
  4. xoxoLieke

xoxoLieke Actief lid

25 dec 2020
    113
    202
    43
    Vrouw
    Wat toevallig dat je precies deze vraag nu stelt. Ik dacht namelijk vanmiddag hetzelfde en wilde deze vraag ook gaan stellen hier!
    Mijn vriend wilt er ook niks van weten totdat de 2 weken voorbij zijn. Hij heeft dus ook geen idee dat ik eigenlijk stiekem ‘s ochtends al over testen heen aan het plassen ben, haha! Als ik dat zeg, zegt hij dat ik dat niet moet doen, mezelf gek maak en moet wachten maarja.... wij vrouwen.... haha

Rowena25, xTamx, Linds87 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. SkyA

SkyA Fanatiek lid

10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Mijn vriend vraagt geregeld, ben je nu al zwanger? Wanneer weet je meer? Wanneer moet je ongesteld worden? Maar als ik test, zeg ik hem dat niet.. ik deel wel soms mijn stress of onzekerheden, maar niet zoals hier haha!

MotorMeisje, Rowena25, noukie 1992 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Appeltje

Appeltje Actief lid

4 aug 2016
    126
    122
    43
    Is dit normaal haha

Bijgevoegde bestanden:

Rowena25 en Linds87 vinden dit leuk.
  7. Dwaallichtje

Dwaallichtje Fanatiek lid

7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
    Huh? Ik vond die van jou best duidelijk. Lijkt mij wel vreemd als dat een vals positief is geweest.

8. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Rowena25 vindt dit leuk.
  9. Dwaallichtje

7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik denk nog niet positief.

10. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    @prulletje2 mijn partner blijft er rustig onder, het komt wel. Maar toen ik gisteren zei dat ik weer een tuurtest had begon hij meteen over babynamen en moest ik hem echt wel even terugroepen en zeggen dat hij eerst nog even moet afwachten. Toen hij vanochtend negatief was zei hij meteen ach ik maak je volgende maand wel zwanger :roflmao: maar ik zei dus dat onze kansen deze maand nog niet verloren zijn.
    Maar voor hem is er zeker geen haast bij.

Rowena25, xoxoLieke en prulletje2 vinden dit leuk.
  11. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
  12. Dwaallichtje

7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
    3 jaar! Dat is wel lang zeg! Wat frustrerend. Hopelijk is het je snel gegund! Maar wat je zegt over symptomen kan ik wel beamen. Bij mij wisselt het ook heel veel. Vooral mijn temperatuurkaartje is echt elke ronde weer totaal anders.

Mara91 vindt dit leuk.
  13. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Ja zelfs men vriend zag hem, dat is al heel wat de streep van onze zoon zag hij niet eens toen ik zwanger was (was ook wel een Tuur).
    Best teleurstellend maar het is niet anders. had gezegd morgen niet te testen maar ben al van gedacht veranderd :roflmao:

xoxoLieke en prulletje2 vinden dit leuk.
  14. Appeltje

Appeltje Actief lid

4 aug 2016
    126
    122
    43

Mn man vertel ik bewust niet veel, enkel wanneer ik ongesteld ben. Ook niet bij negatieve testen, dit doe ik meer omdat ik hem graag zou willen verassen. Ik deel dus eigenlijk alles hier in de groep, om toch mn hart te kunnen luchten.

Die van mij vraagt ook niet veel, maar ik denk dat mijn man het niet vraagt omdat hij zoiets heeft van het kan wel langer duren.

15. Dwaallichtje

7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn man noemt het mijn gekke dagen en heeft meer "last" van dat ik er last van heb, dan dat hij er zelf mee zit. Hij is wel op de hoogte van al mijn testen. We werken momenteel beiden vanuit de woonkamer, dus is toch niks voor hem te verbergen. Hij weet sowieso wel wanneer hij aan "de bak" moet. Wij hebben van nature een iets lager libido dan voor het zwanger worden soms nodig is. Ik heb nu een paar keer iets gehad wat ze delayed ovulation noemen, had ik 12 dagen vruchtbaar slijm, maar wilde mijn ei maar niet springen. Ja dan heb je ineens veel meer seks dan normaal en toen vroeg hij wel echt om een weekje rust op een gegeven moment :oops:.

Wat betreft termen voor de tww. Ik noem het vaak de wachtweken of het wachtbankje. Maar kan het ook gerust de hel op aarde noemen (beetje overdreven), maar mijn hoofd is echt weinig rustig in die tijd.

16. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    @Appeltje vertelde mijn vriend het eerst ook niet maar vorige week was hij wat geïrriteerd omdat ik op het forum een tuurtest had geplaatst en hem niets had gezegd.
    Dus heb het deze maand wel maar eerst met hem gedeeld :rolleyes:

prulletje2 vindt dit leuk.
  17. xoxoLieke

xoxoLieke Actief lid

25 dec 2020
    113
    202
    43
    Vrouw
    Je bedoelt een positieve ovulatietest op cd 10? Het is wel vroeg, maar het kan wel volgens mij! Dus maak het vanavond maar gezellig haha!

18. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Haha de gekke dagen, ja dat zou een goede naam zijn!
    Maar nu je het zegt, we noemen het gewoon het wachtbankje natuurlijk, ook dom van mij.

Hier inderdaad ook niet zo'n hoog libido en met 3 jonge kinderen, waarvan 1 baby, is het ook nog best een puzzel om samen wat te doen zeg maar. Dus mijn man wist ook wel wanneer hij aan de bak moest. Maar dat had ik hem eigenlijk altijd wel verteld. Hij heeft er geen last van qua presteren gelukkig. Al hoewel hij het waarschijnlijk ook leuker zou vinden als het gewoon spontaan was.

19. Linds87

Linds87 Actief lid

23 nov 2020
    181
    230
    43
    Vrouw
    Ja! Dit is al heel hoog!

20. xoxoLieke

xoxoLieke Actief lid

25 dec 2020
    113
    202
    43
    Vrouw
    Nee met deze nog geen ervaring! Alleen die vroege met het + teken van cb. Alleen ik vind ze zo prijzig... dus die wil ik dan pas doen als ik echt zeker ben ofzo. Eerst met die goedkope dipsticks en als ik daar een positieve krijg, ga ik over naar cb. ☺️

noukie 1992 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina