Ja ik vind ze ook prijzig, maar juist op deze en op de predictors kun je dan zo goed turen omdat die een groot scherm hebben. Als je op een andere al een streep hebt, hoeven deze eigenlijk ook niet meer toch... Ik doe dan alleen nog een digitale omdat ik gewoon dat woord 'zwanger' wil zien om het zeker te weten.
Ik probeer mijn vriend er deels bij te betrekken maar meer in de zin van dat ik het er wel dagelijks even over heb met hem. Hij is niet zo nerveus (gestrest) als ik maar vind het zeker wel spannend. Maar geloof niet dat hij er zo mee bezig is als ik haha
Ja dat is waar, een groter schermpje is wel fijner om naar te turen haha! Maar toch, als ik dan niks zie, vind ik het weer zo zonde Maar misschien dat ik morgen toch even naar de Kruidvat fiets hoor hahaha
Hihi ik moest een beetje grinniken om “van nature lager libido” wij hebben dat namelijk ook, dus het is best wel een moetje. Vooral als mijn eisprong nadert en ik 2 dagen achter elkaar wil vrijen voor de zekerheid ipv om de dag, dan is dat voor mijn vriend echt niet altijd leuk. Hij doet het wel altijd zonder morren omdat ie t ook graag wil, maar als ik dan ongesteld wordt ben ik best verdrietig en dat lijkt hem echt vrij weinig te doen. Hij heeft echt zoiets van ach we zien wel, bij de 1 lukt het gelijk en bij de ander niet. Ik wou echt een greintje van die relaxte houding! Hij weet dat ik op dit forum zit maar volgens mij vindt ie dat al een beeeetje ver gaan maar hij snapt ook wel dat ik mijn ei kwijt moet. En vroeg testen dat doe ik zelf ook niet meer.
Oh ja dat snap ik dan wel inderdaad. Mijn vent wil ik pas inlichten als ik een positieve zw test heb haha
Ik vertel het mijn vriend niet altijd als ik al vroeg een test doe, ik weet hoe hij daarover denkt haha en een goede tuurder is hij ook niet
Hier wil hij het nu meer weten. De seks die "moet" is voor hem een aanmoediging om me zwanger te maken, hij doet ineens meer zijn best lijkt het .. we hebben er dan ook lol bij. Merk nu het voor de derde is, dat hij meer vraagt of het al zover is. Ik was vandaag moe en in slaap gevallen in de auto, hij zegt ben je zwanger ofzo? Nog even geduld zo snel weet ik dat niet. Hij vind het blijkbaar nu spannender of interesseert zich er nu meer voor dan vorige keren. Was toen ook vrij snel zwanger in de tweede ronde en zit nu al in ronde 6.
Nee het is standaard de een heeft er alleen meer last of klachten van dan een ander en kan per ronde ook variëren (de klachten).
Ik heb nu klachten die ik de afgelopen 5 rondes niet zo intens heb ervaren. Ben er gewoon bijna ziek van, gisteren Coronatest laten doen (over testdrang gesproken) had s avonds al de uitslag dat ik geen covid heb. Vandaag 4/5 dpo vandaar.. echt super spannend.
NOD-lijst 1 t/m 16 januari 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 januari (8) Savera - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Mamarieke - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MK Mara91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 19 (2e keer IUI) Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 MissAline - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 2 januari (6) wondertjes1992- 28 jaar- 3e kindje -ronde 1 DollyLam - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Logan2013 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 11 Emmetjeboogschutter - 35 jaar -1e kindje - ronde 10 xTamx - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 xoxoLieke 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 3 januari (3) Prulletje2 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 3 Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Korey - 37 jaar - 2e kindje - ronde 15 4 januari (5) Melis94 - 26 jaar- 2e kindje - ronde 8 (ronde 5 na vmk) xDanielle - 30 jaar - 3e kindje - Ronde 2 SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 6 Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 BlueEyedSoul88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8 5 januari (4) Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 6 neelatje - 38 jaar - 2e kindje - ronde veel te veel Mickey20 - 41 jaar - 2e kindje - ronde 19 Babywens95 - 25 jaar - 1e kindje - OI ronde 3 (Letrozol 2,5) 6 januari (2) Annelies - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 4 MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje - ronde 3 7 januari (0) 8 januari (4) Luchia - 26 jaar - 2e kindje - ronde 11 Karin0423 - 36 jaar - 2e kindje - ronde4 Mamaloo - 34 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 2 na mk Mies - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 9 januari (1) Lizzy93 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 10 januari (3) MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Inez95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Lins87 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 OI 11 januari (0) 12 januari (5) BS155 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Kwis - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 Fringe - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Mamavantwee37 - 3e kindje - ronde 5 1985Breezer - 2e kindje - ronde 4 13 januari (2) Patty86 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 Nietjuhh1990 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 14 januari (3) Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 45 Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 7 Augustus2019 - 27 jaar- 2e kindje - ronde 3 15 januari (3) Appeltje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Dirkje11 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 16 januari (2) Sanne2204 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (51) Wachtend op de eisprong (22) Wachtbankje (28) Zwanger (1) Ongesteld (0) Tuurtest (0) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [ QUOTE=... ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Hahaha ik moest hier heel erg om lachen, vanwege de testdrang maar een corona test doen, zo klonk het
Poeh wat een hoop bijgelezen maar weet echt niet meer zo goed waar ik op moet reageren.. Hier al een paar dagen plaats genomen op het wachtbankje. Aan de ene kant super stomme rot dagen aan de andere kant denk ik dat ze nu wel snel voorbij zullen schieten! Ik heb nu nog 1 week vakantie en ja.. die gaan altijd veel te snel! Dan 2 dagen werken voor Nod! Dat moet te doen zijn toch?
Ohja! Slikken jullie allemaal foliumzuur? Vergeten jullie dat ook wel eens? (Lees: met best wel regelmaat). En nemen jullie het altijd braaf bij het ontbijt of soms ook wel later?
Ik slik het wel ja, bij het tandenpoetsen 's avonds. Vergeet het zo eigenlijk nooit. Ik slik van die mama multivitaminen.