@xDanielle inderdaad dat was de sensitest Heb hier al 3 rondes valse streepjes lijkt het wel. Ronde 1 op de kv 2v5 ik denk een slechte batch want er kwam een duidelijke streep op 4! van mijn testen, maar was niet positief. Heb 2 dagen terug ook een kv gedaan en toen kwam er geen lijntje. Toen ik de eerste ronde die lijntjes kreeg heb ik mijn vriend een test laten doen en ook toen geen lijntje. Ik denk dat ik 2 slechte doosjes had ofzo. Vorige maand ook lijntjes op de sensitest, al twijfel ik of ze echt vals waren of niet en nu weer. Misschien ligt het aan mij en niet aan de testen, blijkbaar ben ik een pro in valse / vage lijntjes plassen ofzo .. Ben al blij dat jullie het ook zien en ik dus niet gek ben. Maar best wel frustrerend ...
ik weet dat dat de slimme en betere aanpak zou zijn, maar ik vrees dat ik mezelf dan weer heel de dag gek ga maken en alsnog in de middag of avond ga testen of gewoon heel de dag geirriteerd rond loop en denk misschien is hij wel positief. Ik weet het het is idioot maar het is sterker dan mezelf.
NOD-lijst 1 t/m 16 januari 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 januari (8) Savera - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Mamarieke - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MK Mara91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 19 (2e keer IUI) Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 MissAline - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 2 januari (6) wondertjes1992- 28 jaar- 3e kindje -ronde 1 DollyLam - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Logan2013 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 11 Emmetjeboogschutter - 35 jaar -1e kindje - ronde 10 xTamx - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 xoxoLieke 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 3 januari (3) Prulletje2 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 3 Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Korey - 37 jaar - 2e kindje - ronde 15 4 januari (5) Melis94 - 26 jaar- 2e kindje - ronde 8 (ronde 5 na vmk) xDanielle - 30 jaar - 3e kindje - Ronde 2 SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 6 Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 BlueEyedSoul88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8 5 januari (4) Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 6 neelatje - 38 jaar - 2e kindje - ronde veel te veel Mickey20 - 41 jaar - 2e kindje - ronde 19 Babywens95 - 25 jaar - 1e kindje - OI ronde 3 (Letrozol 2,5) 6 januari (2) Annelies - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 4 MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje - ronde 3 7 januari (0) 8 januari (4) Luchia - 26 jaar - 2e kindje - ronde 11 Karin0423 - 36 jaar - 2e kindje - ronde4 Mamaloo - 34 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 2 na mk Mies - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 9 januari (1) Lizzy93 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 10 januari (3) MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Inez95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Lins87 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 OI 11 januari (0) 12 januari (5) BS155 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Kwis - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 Fringe - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Mamavantwee37 - 3e kindje - ronde 5 1985Breezer - 2e kindje - ronde 4 13 januari (2) Patty86 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 Nietjuhh1990 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 14 januari (3) Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 45 Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 7 Augustus2019 - 27 jaar- 2e kindje - ronde 3 15 januari (3) Appeltje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Dirkje11 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 16 januari (2) Sanne2204 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (51) Wachtend op de eisprong (21) Wachtbankje (29) Zwanger (1) Ongesteld (0) Tuurtest (0) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [ QUOTE=... ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Misschien afleiding proberen te zoeken? Je zal vast wel meer dan genoeg andere dingen te doen hebben behalve jezelf gek te maken
Grrrr... Ben gewoon zo stikchagrijnig vandaag ! Test Omo wit: DUHHHH MUTS!! Het is 9 DPO. Dus kan me erg vinden in de schizofreen van n paar berichten hiervoor. Gewoon Chagrijnig Klaar Doei Punt
@BlueEyedSoul88 zou je denken he, maar nee ik ben heel gevoelig aan die dingen. Ben mild autistisch dus als ik mij ergens op zet dan krijg je het er niet meer uit. Sterk last van dwangneuroses ook Ieder zijn mankementen zeker Over het algemeen functioneer ik wel prima hoor
Ik kan pas over 7 dagen testen en loop net zo gefrustreerd rond. Voel ik iets? Nee ik ben gek. Ja toch voel ik iets.. Nee dat kan niet joh. Het is wat...
Hier nog geen positieve ovulatietest. Ik verwacht hem morgen. Wij gaan morgen en overmorgen klussen. Hopelijk gaat het lukken. Jeetje wat spannend weer. Zelfs bij de 3e vind ik het weer net zo spannend.
Daarom vrijen wij dus alleen als ik geen positieve ovulatietest heb. ik doe met een positieve ovulatietest zelfinseminatie. Zo gaat het altijd goed en zit er geen druk op het vrijen want dan lukt het dus helemaal niet meer.
Heel toevallig dat je het nu vroeg wou net een berichtje plaatsen.. Ik vraag me zelf af als ik misschien juist niet heel vroeg me ei steeds heb dat ik hem daarom misschien niet heb kunnen vinden met de ovulatietesten. Sinds vanochtend vlagen met misselijkheid geen idee wat het is en gisteravond ook een raar gevoel in me onderbuik alsof iemand heel hard vanuit me onderbuik naar me rechterlies zat te drukken. Ben benieuwd wat het is.. en ook nog het vele plassen erbij blijf maar lopen en een weeig gevoel onder in me rug
19 & 20 December waren mijn ovulatie testen positief dus als mijn ei 2 dagen na de 20e is gesprongen kan ik nu ook pas 6 DPO zijn... ik probeer mijn negatieve test goed te praten haha
@Luchia met zen ups en downs die testen spelen met mijn gevoelens Hopen op een echt positief resultaat deze maand
Hier vanochtend ook weer een witte test (10 DPO). En tempdaling. Ook al had ik er weinig van moeten verwachten ivm ziekte rond eisprong. Ik ben dus echt enorm teleurgesteld. En verdrietig. Gisteren is de volle hoop er echt hard in geslopen met die vage tuurlijn. Nu bijna 8 maanden bezig. Meestal wordt ik 10 dpo ongesteld, maar af en toe ook 11 DPO. Zal morgen dan wel afgelopen zijn....