Ik heb al 2 dagen het gevoel als mijn menstruatie eraan komt. Normaal begint dit pas in de week dat ik ongi moet worden dus ben echt reuze benieuwd. Dagen duren zo best lang.
Verklaar mij maar voor gek, maar ik heb echt een gevoelige baarmoeder met seks. En ik ruik vanalles wat er niet is. Nog minstens een week wachten met testen
Dankje dames, vind het wel spannend nu hoor. Maar wil ook niet te veel hoop vestigen aangezien de test gisteren nog wit was. Maar het kan natuurlijk altijd dus duimen maar!
Nee vandaag mijn nod (13dpo) ik verwachtte echt ongesteld te worden dus in de ochtend niet getest. Wel nog getempt en hoewel ik gisteren kleine dip had heb ik vandaag weer een stijging. Ik snap er dus niets meer van. Hopelijk morgen goed nieuws wat zou dat mooi maar toch onverwacht zijn want had er niet meer op gehoopt
Sow dit heb ik ook, een gevoelige baarmoeder tijdens de seks. Kan dit een teken zijn dan? Ik ben geloof ik echt (schijn)zwanger. Last van licht gevoelige borsten, steekjes in mijn baarmoeder, al 2 avonden misselijk en dat het eten niet smaakt. Maar ook lichte mensruatie krampen.. wat een mindfuck zeg!