Thanks ik kan het niet geloven... onze eerste kindje ging zo moeizaam uiteindelijk ook in het ziekenhuis geweest .... dus nu hadden we zoiets we proberen het een paar maanden en anders gewoon weer bellen... dat het nu de 2e ronde raak is .... ik dacht dat het voor mij niet weggelegd was
Hier al heel de dag wat steekjes en kriebels ben benieuwd of het een voorbode is van mijn ongi of toch goed nieuws. Kan nog steeds 2 kanten op benieuwd wat morgen brengt
@Rowena25 en @noukie 1992 thanks dan zou ik dus vandaag of morgen zeker positief moeten testen. Heeft iemand ervaring met de early van de Etos?
Gefeliciteerd, wat fijn voor je!! Het is natuurlijk even fijn voor degenen die direct geluk hebben, maar ik word stiekem toch nog iets gelukkiger van iemand die in het proces wel eens tegenslag heeft gehad, wat voor tegenslag dan ook
Zeker is veel gezegd natuurlijk je kan ook een latere innesteling hebben dan gemiddeld. Normale termijn voor een innesteling wordt gezien tussen de 5 en 12 dpo (met 9 als gemiddeld). Je zou na een innesteling 2-3 dagen later al positief kunnen testen (maar hoeft natuurlijk ook niet). Ik ben vandaag 14 dpo en heb negatief getest en 1 dag overtijd (wat mijn cyclus betreft). Ik hoop stiekem voor mezelf nog op een innesteling op 12 dpo wie weet
Oh nu weer rugpijn en veel afscheiding. Dit moet toch wel de opmars naar ovu zijn? Zo irritant om niet te weten waar je aan toe bent met die ovutesten heb je er dan nog wel een soort van controle over, maar dan moet ie ook wel een keer een smiley geven. Geloof inmiddels wel dat ik uit dit groepje ga vallen. Als mijn ovu morgen zou zijn, is de dag erna 1 dpo en dan zou ik op zijn vroegst op 16/1 uitkomen, maar ik ga niet meer met 12 dpo testen. Wacht echt langer, want wil niet weer een paar dagen in halejuja sferen verkeren en dat t dan weer mis gaat. Dus testen pas vanaf 15/16 dpo.
Gefeliciteerd alle zwangeren! En natuurlijk balen voor iedereen die ongesteld is! Even een vraagje. Ik zit (als ik nog korte lf van 10 dagen heb, in lijst ben ik uitgegaan van normale lf) 4 dagen voor mijn menstruatie (6dpo denk ik). En ik heb nu pijnlijke tepels en wat kramp zoals vaker 4 dagen voor menstruatie. Is het nu verkeken voor mij? Of als bijvoorbeeld morgen de innesteling is dat dan die klachten ook over zijn en ik niet ongesteld wordt?
Hoeft niet perse over en uit te zijn hoor, klachten zijn door progesteron en die heb je bij wel en niet zwanger altijd in je LF dus gewoon even spannend afwachten