Als ik zo je temp kaartje zie zou je toch bijna denken dat die 2e dip een innesteling was en dat je temp daarom omhoog vliegt ik duim voor je! Ga je morgen testen?
Toevallig vandaag opgezocht(niet de early maar de gewone) en ik las dat het vergelijkbaar is als de 2 voor 5 van de kruidvat..
Ook vandaag weer geen smiley. Ik denk dat het wel klaar is voor mij. Heel erg balen. Tot waneer kan je een smiley testen?
Je kunt voorlopig nog wel doorgaan tot je m hebt. Of je kiest ervoor deze ronde te laten en het gewoon gezellig te hebben. Het kan zijn dat je m de komende dagen nog hebt.
@Mies123 ik heb met die iets minder goeder ervaring teste toen 2 dagen voor nod Omo wit en dag erna met clear blue digitaal 1-2 dagen. Dus iets minder fijne ervaring mee.
Die wonderen bestaan echt hoor. Oké, ik wist destijds niet wanneer ik mijn eisprong had, maar ik testte op NOD witter dan wit en 4 dagen later toch positief. Van haar mag ik elke dag genieten. Dus lieve dames laat je hoofd nog niet hangen als er nog geen menstruatie is. De hoop mag er zijn. Al snap ik de zelfbescherming.
Heel stom! Ja een oploop verwacht je helaas wel een beetje met 13 dpo. Hier rugpijn en hoofdpijn. Mn ongesteldheid zal morgen wel doorbreken. Ronde 8 alweer..
Wat ontzettend balen zeg dames Ik heb het idee dat me testjes niet goed oplopen.. moet het niet al veel duidelijker zijn met 14 dpo?
Ik heb helaas nog nooit positief getest, dus weet het niet uit eigen ervaring maar dit ziet er wel goed als een mooie oploop hoor!!
Ik vind m mooi opgelopen hoor! Als je over twee dagen weer test verwacht ik dat ie helemaal donker roze is!
Dat snap ik heel goed hoor ! Heb het al nu ik 1 vmk heb gehad , alleen hier wil t niet meer lukken ofzo
Dit is gewoon normaal hoor. Ik had de vorige keer deze curve; en die werd beoordeeld door de gynaecoloog als een temperatuur uit de boeken na een eisprong en zoals je ziet ook een heen en weer gaand gebeuren.
Bij mij stijgt mijn temp de eerste paar dagen altijd door, daarom ben ik beetje verbaasd dat ie nu al een dipje heeft Het zal ook allemaal wel goed kunnen hoor
Meiden wat denken jullie? Mijn vriend zegt dat ik spoken zie en die wit is. Of ik begin spoken te zien maar zie volgens mij een tuurlijntje of?