Je zou denken dat er dan weinig verandert in je lijf wat zij kunnen registreren he. Toch ‘geloof’ ik wel in de gevoeligheid van dieren. Spannend wel! Ik zit ook op 4dpo en testen over 10 dagen, ben mezelf vooral gek aan het maken nu.
Ja goed ik zeg niet dat het niet kan maar het zou toch wonderlijk zijn Ja maakt het extra spannend, omdat ook mijn temp niet echt goed wel stijgen tot nu toe. Ik ben van plan om op zijn vroegst op 11 dpo te testen
welkom, ik zie hem ook niet maar het is nog vroeg. Hopelijk blijft je menstruatie aankomende zaterdag heeeel ver weg.
Zo bijzonder hoe dieren eigenlijk iets al heel snel kunnen weten ( al zou het nog heel vroeg zijn) Mijn hond is er echt te knullig voor hahahaha Die wil zobiezo altijd al bovenop me liggen. Met mijn dochtertje ook hij deed totaal niks anders dan anders.
Wat ontzettend fijn dat je je ei nog hebt kunnen vinden! Aanhouder wint! Laat het maar een fantastisch exemplaar zijn en over 8 maanden een baby. Ik heb geen goede reden waarom, maar ik neem dus die Mama Compleet plus Visolie van Davitamon. Ik koop ze dus wel alleen als ze 1+1 zijn, toevallig deze week ook bij AH Oh en ze gaan hier niet suuuper hard, wil ze namelijk nogal eens vergeten Waar je wel naar kan kijken is naar de dagelijks aanbevolen hoeveelheid. Als je 2-3 tabletjes nodig hebt om aan die dagelijks aanbevolen hoeveelheid te komen dan telt het ook wat sneller door. @noukie 1992 jij hebt toch ook wat te stellen met je onzekerheid... Zo vervelend, dat geslinger tussen hoop en onzekerheid. Hopelijk is het toch ergens goed voor... Dieren: hier een kater die opeens bij me kwam liggen toen ik de eerste keer zwanger was. Toen testte ik nog negatief. Ik geloof er dus ook in Ik heb vanaf vanmiddag echt felle steken in mijn onderbuik. Van die waar je lichaam automatisch eventjes in elkaar duikt. En potverdorie nou wil ik morgenvroeg dus gaan testen Vroeg mijn man wat ie daar van zou vinden. Kreeg geen antwoord, dus nog eens gevraagd. Zegt ie: oh je was serieus? Oke dan kies ik morgen zelf wel
Haha mijn hond ook niet zelfd met men gigabuik deed hij net alsof hij er niet was eenmaal thuis met ons zoontje was het wel liefde op het eerste gezicht heel beschermend ❤️
Door 1 van onze katten daarentegen hadden we wel het vermoeden dat ik zwanger was van een jongen het is een echte mannen kat, ze lag nooooit op mijn schoot, behalve toen ik zwanger was. Toen zeiden we ook al dat het wellicht een jongen zou worden en het was inderdaad een jongen
Hier snapte die het totaal niet toen er opeens een baby was HahHaha Maar nu is het echt onafscheidelijk. Slaapt ze ligt die er strak naast. Waar zij is is hij ook te vinden. Het is dat haar slaapkamer dicht is anders weet ik zeker dat die daar elke nacht ligt Is je zoontje ook zo gek op hem? Onze hond wordt nu echt ouder en hou me hart vast de dag dat die wegvalt.
Over de vitamines, ik heb nu Kruidvat eigen merk maar die pillen zijn echt groot Zijn die van jullie allemaal kleiner of ook van die grote capsules?
Ik heb die van davitamon, zijn ronde pilletjes. Niet echt goedkoop, maar ik haal ze als ze 1+1 gratis zijn Die vind ik goed in te nemen
Volgens mij waren die Davitamon met visolie dat ook, groot en ovaal, 3 jaar geleden in ieder geval Maar ik werd dus toen ik eenmaal zwanger was kotsmisselijk van die olie en had daar de hele tijd oprispingen van, dus die met olie moet ik sowieso niet hebben! Bedankt voor alle tips!
@Mommy2020 nou hij is al 9 heeft hart en ademhalingsproblemen en is niet erg actief meer. Hij slaapt bijna heel de dag maar licht wel steeds in de buurt. Hij doet nog wel pogingen om te spelen maar na 5 min is het wel klaar. Mijn zoontje mest hem helemaal vet, hij deelt zowel zijn eten als zijn snackjes met hem
aaah wel heel lief, vind het zo naar dat ze aftakelen. Onze is nu ook 9 en takelt ook echt af( redelijk gezond nog wel alleen merk Je dat ouderdom toeslaat). Meeste mensen denken dat die nog jong is omdat die buiten nog steeds hyper is. Binnen alleen totaal niet meer en zijn grijze koppie wordt steeds grijzer. Lijkt me zo moeilijk uitleggen straks.
Ik gebruik de foliumzuur smelttabletten van Davitamon. Nu bij Etos 1+1 volgens mij. Ze hebben een ma, di, wo, do, etc aanduiding, dan vergeet je het niet. Ideaal vind ik!
Pendelen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Pendelen_(parapsychologie) Iemand op dit forum heeft dat voor me gedaan (zie mijn handtekening) en het antwoord was dat ik in januari 2021 een positieve zwangerschapstest zou hebben.
Ik verwacht mijn nod 15 januari en wil liefst 6 dagen eerder testen met sensitest. Maar vraag me af of dat wel positief is als het raak is. Ik ga toevallig 9 januari naar het buitenland voor 11 dagen en lijkt me geweldig om mn man het nieuws te vertellen voor ik wegga.
Ik gebruik altijd de Gravitamon. Combinatie van foliumzuur en vitamines. Kleine ronde vrij platte pilletjes, goed te slikken.