@Maudje123 volgens mij (maar ik weet het niet helemaal zeker) gaat FF uit van drie "hogere" temperaturen dan je basale temperatuur. Kan het zijn dat je basale temperatuur rond de 36.6 ligt? Als ik op je kaartje kijk vanaf dag 15 heb je dan in ieder drie keer (en vaker) temperaturen gehad welke hoger lagen dan dat. Lastige app soms wel.... Anders even handmatig aanpassen? Wanneer denk je zelf dat je ei is gesprongen?
Mijn normale basaal ligt tussen 36.4 en 36.5. Ik heb zelf het vermoeden dat mijn ei rond cd 10 of 11 gesprongen is maar heb geen duidelijke posi ovu test gehad. dan zou ik vandaag 12 of 13 dpo zijn. Gezien het menstruatie gevoel in mijn buik de afgelopen 2 dagen (en vandaag) ga ik er gewoon vanuit dat ik deze week ongesteld wordt
Heb het bij 4 testen gehad deze ronde en hcg bloed negatief… belachelijk. Nog steeds geen naderende menstruatie terwijl ik altijd precies op tijd ben, had gisteravond al moeten beginnen. Als ik naar mijn dpo lijstje kijk had ik 5 dpo ovulatiepijn (dan ben ik nu 9 dpo ipv 14) misschien toch een laat ei ondanks de positieve ovulatietest. Pffff gekmakend dit
Postbode ging mijn huis voorbij. Geen ovulatietesten dus. Naar de 2 supermarkten en naar de drogist geweest hier in het dorp GEEN ovulatietest te vinden. Vandaag dus een dag zonder…. Heb zelfs de apotheek gebeld, ook niks.
Het is inderdaad echt heel spannend. Ben ook blij dat er velen open over praten. Is zo belangrijk om ook ervaringen te delen. Nu houd ik alles bij in een Word pagina. En dan kan ik die tzt zelf ook delen.
Ja als cd 14 m'n piek was ben ik nu 3/4 DPO. Ja heb nog steeds zeurend gevoel in mn onderbuik.. Ben snel naar de stad gereden voor een etos ovulatie test, maar deze ken ik niet.. wat vinden jullie? ( had vanochtend helemaal geen afscheiding maar nu wel weer elastish.. gek lichaam)
Hier een ervaren MMM-er. Er over praten is zeker belangrijk. Helemaal met lotgenoten. Die weten hoe het is
Ik vind deze fantastisch, heb nu 2 ronden midstream met ♥ van sensitest gehad en daar vind ik 0.0 piek op. En wel op deze. Deze is niet positief overigens
ik ga helaas ook op rood meiden. Ik had zoveel hoop maar helaas 2 dagen na NOD alsnog ongesteld geworden. Normaal eerste twee dagen enorm veel buikpijn en begin het de eerste dagen ook met veel bruinverlies. Nu opeens uit het niets 1 steek in mijn buik verder geen pijn en gelijk roodverlies. En tot overmaat van "ramp" vertelde een directe collega zojuist dat ze 17 weken zwanger is in een meeting. Superblij voor haar, echt! Alleen vandaag kon ik dit nieuws zo onverwacht echt even niet aan. En daar voel ik me dan ook weer schuldig over naar die collega want is natuurlijk super nieuws. Best raar want hier op dit forum kom ik juist vol spanning kijk wie er allemaal een tweede lijntje hebben gevonden. Vol hoop voor iedereen. Misschien omdat ik hier zelf het moment voor kies om het te gaan lezen dat het totaal anders voelt. Zijn er hier meer die dit herkennen? Ik ga mij aanmelden voor het volgende NOD topic maar blijf ook hier even meelezen. Bedankt voor jullie reacties en steun alvast!
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 januari ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 januari (2) Patty86 - 35 jaar- 3e kindje - ronde 4 na bbz Mell0408 - 29 jaar - 3e kindje - 1e ronde na mk 2 januari (2) Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ??? (onregelmatige cyclus + 2 miskramen) 3 januari (2) Nino12 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 (na miskraam 5+4) Holagente - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 4 januari (4) Miracle90 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Finca - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1e na 2e vmk) Yasminnetje - 32 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 2 Angelique65-24 jaar- 1ste kindje- ronde 2 5 januari (3) Flops - 26 jaar - ronde 3 FirstTimer - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 2 capo - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 (ronde 3 na vmk) Elmii - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 6 januari (2) Mangolina - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 16 7 januari (2) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 20 Dutchgirl1991 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 8 januari (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje- ronde 8 na MA (ronde 15 totaal) 9 januari (0) 10 januari (0) 11 januari (2) JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 na bbz Eliss92 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3(1e na vmk) Bambiniheart- 32 jaar - 1e kindje- ronde 11 12 januari (1) Deb1988 - 33 jaar- 1e kindje - 3 ronde 13 januari (2) Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 1 Amarens- 3e kindje - ronde 4 14 januari (3) Saartje4 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 9 (5e na vmk) Mieees - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 15 januari (3) Auguste961 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Onbekend: Iets na 15 jan: MamaAlice030 - 30 - 3e kindje - ronde 2 na MA (ronde 3 na stil geboren zoontje 24wkn) Eliizzaa - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma Joy20- 43 jaar - 2e kindje - ronde 5 na vmk ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (30) Wachtend op de eisprong (10) Wachtbankje (18) Zwanger (1) Ongesteld (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE][/QUOTE]
Nee dit meen je niet! Negatief in bloed? Ik hoop dat je dan 9dpo bent en je nog een mooie test krijgt!