Dan zou ik echt een hele late innesteling moeten hebben waardoor ik nu negatief test op 12DPO… Nog steeds misselijk overigens. Mijn vorige zwangerschappen testte ik al voor nod positief maar toen was m’n cyclus anders dan nu. Toen stopte ik altijd gelijk met koffie dus geen idee hoe ik erop reageer als ik zwanger ben Hihi. Ik ben ook benieuwd voor jou!!
Pas op hoor, voor iedereen want hiermee heb je een heeeeel arsenaal aan forumpagina's erbij. Door te googelen op "12 DPO bfn success stories" bijvoorbeeld....
https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=12 14,7% test nog negatief op 12DPO. Dus er blijft een goede kans!
Hoe berekenen jullie de dag van de eisprong? Eén dag na je LH piek of twee dagen na je LH piek? Aangezien de eisprong zo’n 24-36u later komt…
Herkenbaar!! Wij hadden in mei een verwijzing en in Juli de eerste afspraak.. moesten we wachten tot december. Kregen we een zaadtest in december. Nu moet ik weer bellen voor een baarmoederfoto als ik ongesteld word met de mededeling dat het best 3 maanden kon duren.. Na die foto moet je weer 6 maanden extra vruchtbaar zijn waardoor je die weer moet afwachten en daarna gaan ze waarschijnlijk nog een cyclus volgen.. Al met al ben ik dan langer dan 2 jaar bezig!!
Ik las de tip van iemand dat je er een foto van moet maken en naar clearblue moet sturen dat ze een foutieve test vaak vergoeden!
Wat heb ik veel gemist! Ik zie niet zo leuke berichten van dames die op rood moeten - dikke knuf aan jullie! En natuurlijk iedereen die zwanger is gefeliciteerd. Vandat licht roze afscheiding bij afvegen gehad... Precies 6 DPO sterkte meid! Ik hoop zo voor je dat het de volgende ronde raak is!
Dank je wel! We gaan er gewoon weer voor, haha! En dat klinkt hoopvol, licht roze afscheiding op 6 DPO! Hopelijk is er een goede innesteling gaande en mag je straks een positieve test in handen hebben.
Ik heb nu berekend 1 dag na positieve ovu test. 11 dpo nu, 25 december had ik een smiley in handen dus 26dec 1 dpo. Nu dus een positieve zw test. Denk dat het redelijk moet kloppen.