M’n spijkerbroek zat vanavond zo strak.. deed me broek dus even los op de bank en kreeg meteen een felle steek rechts .. nu sudderd het nog een beetje na met lichte steekjes (5 dpo vandaag)
Ik heb net m’n ellende maar weg gegeten… Toch een naderende menstruatie? behalve een gigantische vreetkick nergens last van
He! Komt echt vaker voor dat je niet iedere dag oploop hebt hè! Ik snap je onzekerheid goed hoor, was het hetzelfde soort plasje? Tijdstip/concentratie? Gewoon morgen nog eens
Ik vind het netjes hoor!! Snap je angst heel goed, maar kijk om de dag en niet elke dag, je word helemaal gek zo
Ik had vanmiddag voor het vertrekken gauw nog een test gedaan. Niet meer gekeken, pas vanavond weer. Nu heb ik toch blijkbaar een foto gemaakt binnen afleestijd. Vage streep, zal hier niet te zien zijn. 2e foto is de opgedroogde test toen ik vanavond keek. Roze streepje WTF?
Dankje voor het reageren meiden! klein beetje naar binnen kunnen krijgen. Morgen maar even op pad voor de gember thee!
Ik lijk ook wat te zien! Pff spannend. Morgen vroeg maar even een testje doen? Hopelijk is ie dan duidelijker.
wel verse he! Niet een zakje met gember smaak daar heb je niks aan haha. Gewoon echte verse gember, ik snijd altijd 2/3 sneetjes , heeeerlijk! En het hielp bij mij altijd meteen!
Beide, wel op een afstandje. 2e wel iets duidelijker. Vreselijk die tuur lijntjes he? Hoop dat je gewoon snel een knal test in handen hebt!