Bij jou is er echt veel onduidelijkheid he.. en wat gek dat die lijntjes toch blijven komen. Ik hoop toch dat je snel weet waar je aan toe bent.
Ik kan me echt niet voorstellen hoe dit voor jou moet zijn, ik hoop zo erg dat het voor jou heel snel mag lukken ♥♥♥
Denk dat mn humeur vandaag ook beetje beneden pijl is omdat ik nu op cd31 zit en pas 4/5 dpo ben en dus nog een flink stuk te gaan heb in deze cyclus. Normaal was het max 33 dagen daar zullen we nu wel wat overheen gaan, en dat is beetje frustrerend
Kan me voorstellen dat dat frustrerend is… Ik ben al gefrustreerd dat mijn cyclus ineens van 28 naar 32 (of meer want nog niet ongesteld) is gegaan…
Helaas lijkt mijn menstruatie eraan te komen, al begint deze anders dan normaal. Nu oud bloedverlies. Lijkt me alleen totaal niet van de innesteling te komen, aangezien ik 16 DPO ben.
Aw jammer! Lijkt idd op menstruatie. Maar mocht het niet doorzetten dan toch voor de zekerheid testen. Dan kan het innesteling bloed zijn wat later op gang is gekomen. Sterkte!
<3 We gaan morgen inderdaad testen als het zich niet verder ontwikkelt, maar houden er al rekening mee dat dit het is voor nu.
Ja kan ook een vleesboom zijn zeg het maar, zat er in november bij de gyn in ieder geval nog niet. Niks wijzer morgen weer hcg prikken
Nee dat kan ik mij voorstellen. Als ik zie hoeveel de laatste tijd vals positief zijn... Mag toch niet gebeuren?
@RoGiJuLi wat denk jij? 16 dpo, zou je dan uberhaupt al wat moeten zien? Meestal alleen verdikt bms toch? Behalve als je in het traject zit..