Vandaag toch ongesteld geworden, ik ga door naar februari! Hopelijk voor de rest van jullie nog een vruchtbare maand!!
@Eliss92 en @Nosja92 ja hoor ik zie ze bij jullie beide! Spannend, hoop voor jullie een mooie oploop!
Sinds maandag met vlagen last van mijn borsten en last van soort menstruatiekrampen. Vanmorgen werd ik eventjes misselijk wakker. Maar ik ben wel een beetje voorzichtig. Het is 2x op 10 dpo misgegaan dus ik houd mn hart vast.
Hee dames, Ik had mezelf voorgenomen om het deze ronde los te laten en niet mee te schrijven. Maar nu heb ik al 2 dagen last van vlagen misselijkheid en een zwaar gevoel in m’n baarmoeder. Ben vandaag 10 dpo en kon het niet laten om toch een testje te doen. Ik lijk heel vaag iets te zien. Iemand zin om mee te turen?
Nee niet echt noemenswaardig. Soms voel ik van alles maar kan even goed een naderende menstruatie zijn voor mijn gevoel.
Ooh jongens ik ben vandaag echt niet te genieten. Boos, verdrietig, moe, mn lontje is er kort. Kan ik tot mn nod onder de dekens blijven liggen aub
Ik wacht op de bloeduitslag (again) nog steeds geen menstruatie ook geen symptomen van een naderende menstruatie ik wordt lichtelijk echt gek. Als bloedtest weer negatief is dan verwijzing gyn vragen want nu wil ik ook weten wat er op de echo zichtbaar was
Wat frustrerend dat je nog geen duidelijkheid hebt! Je zit nog maar in ronde 2 toch? Ben je misschien ook pas 2 rondes gestopt met de pil of spiraal? Misschien is je cyclus dan nog iets onregelmatiger?
Bloedtest negatief de huisarts maakt maandag een verwijzing. Ja spiraal is er sinds november uit alleen ook tijdens mijn spiraal gewoon ovulatie en regelmatige cyclus die netjes door liep na het verwijderen. Huisarts gaf daarom ook aan dat het daar niet aan kan liggen. Vraag mij nog steeds af wat er in m’n baarmoeder zat tijdens de echo. Ik hoop dit weekend toch echt m’n menstruatie te krijgen. En ik ga weer verder wachten op het wachtbankje.