Jammer dat de bloedtest negatief was. Misschien moet je cyclus nog even wennen aan minder hormonen die er waren door de spiraal of iets dergelijks? Ik hoop in ieder geval dat je snel duidelijkheid hebt! Kon je bij de huisarts trouwens gewoon een echo laten doen? Ik zou heel graag willen weten of ik verklevingen oid heb, en las dat dat soms zichtbaar is op een echo. Kan je dit gewoon bij een huisarts aanvragen?
Mijn huisarts heeft een echoscopie achtergrond dus dan zou het kunnen. Maar voor verklevingen etc. zou je denk ik doorverwezen worden naar de gynaecoloog
Omg op dag 31 van m'n cyclus test ik gewoon net met een gewone action test dit...... Dit is de derde ronde na 't stoppen met de pil. Ik had een cyclus van 28 dagen met de pil en daarna 31 dagen en daarna 37 dagen. Ik ga morgenochtend weer testen voor de zekerheid. Ik kan 't niet geloven
Dank jullie wel!! Net al een tweede test er aan gegooid. Die gaf ook een streep bij een bekertje met nieuwe plas. Ben nu door m'n testen heen. Morgenochtend eerst even boodschappen doen!!!!
Hier trouwens nog steeds niet fit en blaasontsteking die weer opspeelt, het ging iets beter na het weekend en nu weer terug boooo. Toch maar abkuurtje gehaald, hopelijk beïnvloed het niet onze kansen deze ronde.. Op de een of andere manier zit ik er beetje doorheen en mn vertrouwen is beetje laag blegh