De early action testen gaven bij mij ook niets aan. Gisterenochtend met de eerste urine een early action test gedaan en die was witter dan wit. Met de normale action test gisterennamiddag overduidelijk positief getest en nu vanochtend ook positief met een normale ah test. Die early testen komen mijn huis niet meer in!!!
De commercie speelt echt in op onze testdrang met die early testen terwijl ze niet het resultaat geven terwijl de normale testen dat dus wel doen.
HELPPPPPP!!! Ik dacht laat ik een ovulatietest doen voor de lol en zie hieronder het resultaat. Dit kan toch niet midden in m’n cyclus heb niet eens m’n menstruatie gehad. Help a girl out want het wordt steeds gekker
Ik ben echt verdrietig. Hier net roze op wc papiertje. 2 miskramen eerder ging het ook mis op 10 dpo. Toen begon het ook met roze afvegen. Ik ben vandaag 10 dpo. Ik heb echt geen hoop meer. Ook sinds vandaag geen symptomen meer.
He wat verwarrend! Had je eerder in je cyclus wel of geen positieve ovu gehad? (ben ik even vergeten sorry, zoveel mensen hier )