Spannend! Jaa ik was 1 januari ook jarig dus zou een mooi cadeau zijn! Ik kijk morgen weer of ik ga testen spannend mijn duimen draaien voor je!
Aahh idd een mooi cadeautje dan! Gefeliciteerd nog met je verjaardag ah lief dankjewel! Mijne ook voor jou!
Helaas vanmorgen met urine getest maar steeepje was minder duidelijk dan gisteravond.. ik verwacht er niet veel meer van heb namelijk ook al koorts erbij gekregen…
Och nee.. kan zijn dat je geen ochtendtester bent.. ik testte ook beter destijds met 2e urine dan 1e urine..
Geen idee las net dat dat merk van gisteravond pas heel laat reageert op hcg dus net met 2e urine maar een sensitest gedaan en die lijkt wel wat donkerder dan gister avond
Dat is balen! Maar blijf hoop zouden! Zolang je menstruatie uitblijft heb je een goede kans. En hcg bouwt elke 2 a 3 dagen op, dus probeer 't gewoon over een paar dagen weer!
Zie ze beide en gisteravond en nu is zo’n korte tijd qua hcg oploop.. wat @Saartje4 ook zegt dat hcg pas na 2/3 dagen meer aanmaakt zul je dan ook zien op de test
Iknow moet daarom ook maar wachten verbaasd me namelijk ook niks als het ovitrelle is hoor al is dat nu al 11,5 dag geleden
Hier nog wat foto’s vriendlief zegt dat hij die van vandaag n tikkeltje duidelijker vind wat zeggen jullie? In die collage is de bovenste van gister en die onderste vandaag..
Nou dames. Ik dacht even wat te zien maar hoe langer ik er naar kijk in het echt hoe minder ik zie.. dus heb maar een foto gemaakt en m weg gelegd