Hoi dames ik mag ook op rood en door naar de volgende ronde. Ik wens iedereen nog veel succes met de aankomende nods en zwangerschappen
Voor de dames die nog op het wachrbankje zitten of weten dat ze net zwanger zijn… hoe is jullie afscheiding? Sinds mijn eisprong was het wit zalverig en ging over na waterig tot ik eergisteren ineens niks meer verloor en nu sinds n uurtje weer heel veel waterige afscheiding
Morgen is mijn NOD, afscheiding is er zo goed als niet meer. Ik voel aan alles dat ik morgen ongi wordt, maar de wonderen zijn de wereld niet uit dus ik hoop voor iedereen op het wachtbankje op een positieve afloop.
Nou ik denk dat het hier ook klaar is… ben bang dat de streepjes toch nog van de ovitrelle geweest zijn net namelijk nog een testje gedaan en moet nu goed turen om het streepje nog te zien… volgens m’n app ben ik vandaag pas 9 dpo ipv de 10 dpo die ik dacht maar goed had dan allang wat moeten zien denk ik..
Ik heb nog steeds bij toilet bezoek bruin/roze bloed... weet niet wat dit is .. hoop dat stopt anders een korte lf fase??