Ik ben vandaag 15 dagen na positieve ovulatie test dus met late eisprong zou ik ook 13 dpo kunnen zijn vandaag?
Ik ben helaas geen expert op dat gebied, maar je ovulatie komt pas nadat je positief hebt getest, dus dat zou kunnen. Ook kan je een late innesteling hebben, ik teste bij mijn dochter pas 4 dagen na NOD heel licht positief.
welke testen zijn dit? Op de onderste lijk ik wat te zien, maar ik ken deze testen niet dus durf er niet echt iets zinnigs over te zeggen
Nou ik snap er niks meer van.. vanmorgen al m’n testen omowit… vanmiddag tegen eigenwijze zin in weer getest en nu weer een extreem tuurstreepje…. Temperatuur is wel laag voor mijn doen normaal 37,1-37,3 na ei nu 36,8 en wat licht bloedverlies gehad vanmiddag…
Cb fertility monitor zwangerschapstesten, moeten met apparaat worden gelezen, irritant maar ze komen gratis met ovulatie testen en heb het apparaat.. Morgen doe ik een gewone early.. Dat geeft meer duidelijkheid
Even wat leuk nieuws, deze komen nu net binnen. ik heb deze voor 40 euro gekocht na een tip op deze website. Blijkbaar heeft bol door dat ze een prijs fout hebben gemaakt...
Zie dat ze nu worden verkocht door "parfumdeo" was eerst via bol zelf... wel gek haha blij dat ik ze had gevonden voor goedkoop
Oke ik weet ik maak mezelf gek, maar heb dus gelijk maar een test gedaan en zoals verwacht negatief.. maar ik ben nieuwsgierig van aard dus ik heb de test open gemaakt. Tot mijn verbazing zitten er 2 testen in. Ik zie 2 lichtblauwe lijntjes Iemand dit weleens gezien?
Deze zijn van mij van deze week, met wat de indicator aangeeft Het stripje met de 2 gaatjes dicht bij elkaar is de controle streep
Oehh spannend wordt dit ik heb ook waarschijnlijk valse lijntjes op de early kv, maar toch blijf ik hoop houden. Pff ik haat deze dagen, maar jij iig gefeliciteerd!! Geniet er van!
Hoe moet ik deze lezen met 3 streepjes? Controle streep onder rechts, daarvoor dan de weken-checker en er boven dan de zwangerschaps-checker?
Als ik het goed lees is de bovenste met gaatjes de links de "normale" test en die andere de gevoelige test.