2besure, en dan heb ik de extra gevoelige ovulatietesten (niet de extra sensitief die zijn weer anders dan de extra gevoelig. Hun normale zijn positief van af 25 mUI/ml, de 'extra sensitief' vanaf 20 en de 'extra gevoelig' van af 10)
Ik duim mee Heb zelf meestal niet echt oploop helaas, vorige keren ook waren ze ook steeds licht licht licht en in eens knal positief. Dus ik test gewoon komende paar dagen 2x per dag en dat moet wel genoeg zijn denk ik.
@Maudje123 wat een ontzettend naar bericht. Heel veel sterkte. @wachtbankje wat duurt het weer lang pffff
Ach ja kan er ook nog wel bij Maar zolang er een kans is en ik voel me er goed bij, dan blijf is proberen
Dat kan wel een weekje later worden hoor. Je lichaam is niet zomaar ongesteld geweest natuurlijk. Dat komt goed.
Ben na de curettage eind oktober wel al een keer ongesteld geweest dus hoopte dat de boel weer op de rit zou zijn daarna, maar goed dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Ik heb nog genoeg testjes dus daar zal het niet aan liggen haha
Lijkt me niet! Althans, bij mij maakt het niet uit of m'n ovulatie nou is op CD 14 of CD17... LF is altijd 10
Met een beetje mazzel krijg ik m'n man zo ver doordeweeks te klussen haha.. maar als jullie er op in zouden moeten zetten.. vandaag proberen of morgen? De rechter is van vanmorgen, heb altijd een hele korte piek dus denk vanavond positief en anders morgenochtend
Ik herken die onzekerheid na de miskraam heel erg. Bij mij is de positieve test nu 17 dagen na het doorzetten van miskraam gekomen. Normaal zo’n 15-16 dagen dus nog redelijk normaal. Test jij een keer per dag? Ik zou zelf denk ik 2 keer per dag testen. Oh ik zie dat je dat ook van plan bent haha. Succes!!! Ahaa ik snap het! Ja daarom heb ik ze ook vast besteld. Ook omdat ik merk dat bezorgtijden echt langer zijn en als ik wíl testen moet en zal ik testen haha. Kan ik beter de goedkopere al in huis hebben. Ja omg woensdag al Ik zou zelf op vanavond inzetten voor het geval morgen niet lukt haha. Maar ik heb zelf goede ervaringen met seks 2 A 3 dagen voor positieve ovulatietest en toch zwanger.
Haha hij is normaal niet zo'n fan van doordeweeks... dan is hij te moe (fysiek zwaar werk). Heb een leuk pakje onder de kerstboom en heb al gezegd dat die eerder uitgepakt mag worden dus dat is de kans... hopelijk vind hij het leuk whahaha
Zit nu pas op CD 6 en heb nu al de neiging om ovulatie testen te doen xd Kan allemaal niet snel genoeg gaan haha
Herkenbaar, gelukkig. Ik zeg altijd dat hij zowat de enige man is die daar geen zin in heeft doordeweeks en meerdere dagen achter elkaar haha
Mijn ovu test begint een beetje op te lopen Boven de test van gister... Edit: de linker is van gister, zp draait de foto weer
Oh hier ook hoor... die van mij heeft over het algemeen gewoon weinig zin. Dus ben blij dat het er voor deze gelukt is. Pakketje afgeleverd