Super om te zin dat er volgende week al een aantal mensen zijn die kunnen testen. Ik heb nu al zin om mee te kijken.
Ik denk 15 januari. Maar ik heb nog geen flauw idee wat mijn cyclus is.. Dus misschien zit ik in dit groepje niet eens goed
Boooooo cd18 en nog geen positieve ovulatietest. Ik deed er gister middag eentje die aardig begon te kleuren, nog niet positief (de digitale was ook negatief), maar savonds was ie weer lichter. Dus ik had eigenlijk wel goede hoop dat ie vandaag wel positief zou zijn maar nee
Ja dat vond ik zelf eigenlijk ook wel! Ben benieuwd! En jaaa ik blijf zeker gezellig! Leuk groepje dit
Ja zo nieuwsgierig als dat ik ben, vind ik het ook echt leuk om de reis van een ieder mee te kunnen maken. Oh jeetje beterschap, kiespijn is echt niet fijn. Ik heb in mijn laatste zwangerschap een kies moeten trekken daardoor Misschien ook toeval hoor maar ik had ook ontzettende ovuluatiepijn deze keer de sex was niet echt pijnloos daardoor. En sindsdien ook echt menstruatiekrampjes en lage rugpijn. Zal wel niets zijn, volgens mij app heeft 30% van de vrouwen met zo een zelfde cycli als ik hier last van.
Ja ik vind het een hele fijne app. Je kan in de app verschillende versies selecteren: om je menstruatie bij te houden, een versie om zwanger te raken en een versie die de groei/ fases van je buikbaby en later baby bijhoud. Veel info kan je opzoeken en krijg je in verschillende fases van je cyclus. En je kan zelf bijhouden wanneer je seks hebt, je sexdrive, afscheiding, klachten en ovulatietest
Deze week veel late diensten gehad, maar kreeg ook geen melding meer 6 pagina's verder hahaha.. Heb nu ook een ovulatietest gedaan op cd 11. Alleen deze ken ik niet, vind hem al aardig streepje voor cd 11 haha.. Iemand ervaring mee?
Is een aardige streep ja dus de ovulatie zit er aan te komen. Ik heb er niet veel ervaring mee moet ik zeggen. Ik gebruik altijd de digitale van CB.
Ik ging net m'n teststripje van vanochtend inplakken en zag die van gister weer, en twijfel nu toch of die tweede van gister ochtend niet al positief was.. Wel heb ik het idee dat hij donkerder is opgedroogd dan hij gister was. Sowieso was de digitale negatief en die van savonds was heel licht (vergeten in te plakken). En hij knalt niet zo als mijn normale positieve ovutesten knallen. Willen jullie mee kijken?
Ik gebruik ook de sensitest, vind ze erg fijn want een positieve test knalt er echt uit bij mij en is een stuk duidelijker dan de controlelijn! Ter vergelijking: dit was mijn oploop van afgelopen ronde: