Mohh met een ovulatietest houd ik er nooit zoveel rekening mee.. zolang je geen 1,5 liter drinkt en dan het ophoud komt t goed.. Hier geen verschil of ik nou smorgens, na wat te drinken, smiddags of savonds test als die piek er is dan zie ik m duidelijk
Oke dan doe ik de eerst volgende keer dat ik moet plassen opnieuw een test.. lijkt me echt niet dat de test van gister de piek was.. zou wel heeeeuuull snel zijn.. en was ook geen knaltest..
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 januari ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 januari (2) Patty86 - 35 jaar- 3e kindje - ronde 4 na bbz Angelique65-24 jaar- 1ste kindje- ronde 2 2 januari (2) Mell0408 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 (1e ronde mk) Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ??? (onregelmatige cyclus + 2 miskramen) 3 januari (1) Nino12 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 (na miskraam 5+4) 4 januari (3) Miracle90 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Finca - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1e na 2e vmk) Yasminnetje - 32 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 2 5 januari (2) Flops - 26 jaar - ronde 3 FirstTimer - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 2 6 januari (2) Mangolina - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 16 7 januari (4) MamaAlice030 - 30 - 3e kindje - ronde 2 na MA (ronde 3 na stil geboren zoontje 24wkn) Eliss92 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3(1e na vmk) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 20 Dutchgirl1991 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 8 januari (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje- ronde 8 na MA (ronde 15 totaal) 9 januari (0) 10 januari (0) 11 januari (1) JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 na bbz 12 januari (2) Deb1988 - 33 jaar- 1e kindje - 3 ronde Joy20- 43 jaar - 2e kindje - ronde 5 na vmk 13 januari (3) Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 1 Mieees - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 Amarens- 3e kindje - ronde 4 14 januari (1) Saartje4 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 15 januari (2) Auguste961 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Eliizzaa - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma Onbekend: ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (26) Wachtend op de eisprong (18) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Afgelopen 2 dagen een beetje afwezig geweest vanwege de drukte van de feestdagen. Ik denk dat ik vandaag als 1DPO reken? Ik had gisteren rond 12 uur wel een negatieve ovulatietest, maar mijn temp was nog laag en ik had sterkt het gevoel dat mij ei gisterochtend rond 8/9 uur gesprongen is. Mijn NOD dag op de lijst klopt sowieso niet meer maar ik weet nu even niet waar ik het anders moet neerzetten. Dus ik wacht gewoon af. Zelf verwacht ik dat als ik vandaag 1 DPO ben dat mijn NOD dan op 4 januari is helaas. Ik heb mezelf op het wachtbankje gezet en hopelijk op een goed resultaat.
Ik denk zelf dat je positieve test eraan komt. Ik had dagen voor de positieve test ook redelijk duidelijk maar wel afwisselende testen. Even doortesten nog!
Ach en als het wel gisteren was dan hebben we iig wel geklust haha. Maar ik denk ook wel dat ie er nog aan zit te komen
Woensdagavond geklust.. vrijdag ochtend een mooie positieve ovulatietest, savonds ei pijn.. temp wel nog steeds laag Dus waarschijnlijk 2 of 3 dagen voor ovulatie geklust, hopelijk is dat genoeg (vond dit mooie tabelletje na lang googlen) Sidenote; bijgeloof.. in januari vlak voor de positieve test waren we aan het rijden en zat er ineens een ooievaar op de weg. Vandaag met een wandeling zaten er ineens 8!! ooievaars vlak langs het pad, komen daar vaak en nog nooit gezien daar haha hoop dat het een voorteken is
Spannend! Hier vlogen er ook twee over afgelopen woensdag, ik ben helemaal niet van 't bijgeloof maar toch dacht ik even hé!
Zo zijn ze nu ook bij mij... kon mijn kaartje wel zijn. Zal vanavond even foto maken. Hoeveel CD zit je?
Nou al de hele dag een zeurende/stekende pijn in m’n rechter eierstok, vergelijkbaar met ovulatiepijn. Afgelopen maandag positieve cb digitale ovulatietest en volgende dag eisprong (tenminste dat vermoed ik had geen erge ovulatiepijn zoals normaal maar wel voelbaar tijdens de seks) Klopt ook precies met mijn cyclus op 1 dag na. Dus wat dit dan weer is….. Wel last van obstipatie misschien dat mijn darmen drukken op m’n baarmoeder en eierstokken.
Ik heb precies dezelfde kwalen als jij, op 6dpo voor mij. Maar had dat gisteren ook. Vooral zo’n heel zwaar gevoel in mijn baarmoeder. Steekjes. Bij bewegen is het gevoelig. Ik hoop voor beide een goed teken!
Obstipatie kan wel zorgen voor een heel zwaar gevoel op je baarmoeder inderdaad maar hopelijk is het een positief teken!!
Ik ben echt benieuwd naar hoe jullie binnenkort zullen testen. Hier nog wachten op de eisprong. Al wel de afgelopen dagen geklust. Tussen dinsdag en vrijdag verwacht ik m'n eisprong.