Neeee hoor gewoon samen met mij wachten tot vrijdag. We kunnen dit hoor. Ik ben momenteel ziek thuis. Had zoveel last van de steekjes en lage onderrug pijn
Hahahaha vreselijk impulsief maar m’n vriend zegt je moet wachten tot vrijdag maar hij kan mij niet stoppen
@Eliizzaa hier een foto! Vandaag is cd21, die losse test is van einde vd ochtend maar paste niet meer bij de rest op het blaadje haha. Normaal heb ik echt dikke vette knallers, en ik dacht eerst dat dat na cd17 wel zou komen, maar toen savonds was ie weer heel licht (maar die ben ik vergeten in te plakken). Na cd20 middag en avond dacht ik ook wel dat hij zou gaan doorzetten/knallen maar het blijft allemaal redelijk steady gekleurd. Als de boel af gaat lopen kan ik tenminste iets zekerder zeggen wanneer de piek was, nu is het allemaal twijfelachtig voor me
Jeetje ik begrijp je onduidelijkheid... Ik ken dit merk niet maar voor mij lijken ze allemaal even duidelijk als de controle streep... Of moet bij dit merk de test streep duidelijker zijn dan de controle streep?
Nee dan is die na afleestijd en niet geldig, had alleen schuin waarop ik op de foto ook iets zag. Dus even afwachten maar
Jeetje dat is idd heel onduidelijk zeg. Snap dat je erover twijfelt. Sommige zien er idd aardig positief uit.
Ik zie 'm Mell! Met de kanttekening dat ik de kruidvat 2 voor €5 vreselijke rottesten vind. Ik had vorige cyclus zeker drie a vier vals-positieve. Velen zijn er lyrisch over, ik niet. Niet zwanger=helaas niet altijd omo wit hij die testen....
Even of duidelijker is allebei positief bij deze (2bsure is het merk). Eerst bleven ze maar licht en nu blijven ze maar donker lijkt het wel maar mocht de boel nu aflopen morgen dan reken ik het vandaag gewoon als piek denk ik
Hier mijn mooie Kruidvat indrogers... op een onnozele CD9 ofzo (voelde me gek, had wel een normale zware periode gehad)
Jeetje!! Bizar zeg!! Moet toch niet mogen joh... Ik wacht het gewoon even af. Ben nog nuchter gelukkig. Wel echt kots misselijk weer. Mindfuck
Hoop gewoon voor je dat het lijntje elke dag duidelijker mag worden en er een prachtig mooi kindje mag groeien die pas komt wanneer hij/zij klaar is om geboren te worden
@MamaAlice030 Die van vanmorgen vind ik toch wel duidelijker dan de rest. Ik ben zelf nog niet zo getraind in aflezen wanneer de ovu test nu echt positief is. Hier alleen nog maar super lichte streepjes (zie foto). Vind ik toch ook wel vreemd, want dan is ovulatie een stuk later dan ik dacht. Ik heb één keer eerder een ovu test gedaan en deze was positief op cd13. Die ronde was ik zwanger Of zou m'n ei dan juist al eerder geweest zijn. De ronde dat ik zwanger was had ik met 11 DPO al een dikke duidelijke streep, wat ook kan betekenen dat ei vroeg in de cyclus komt .... Ik heb dus werkelijk geen idee.... blijf nog wel een paar dagen testen.