Heb wel is gelezen dat iemand met een bloedtest van 8 positief testte met de kruidvat 2v5. Maar 2v5 geeft ook wel is vals positief.
WHAHAHAHA ik ga heel braaf wachten tot volgende week woensdag... denk ik das mn NOD trouwens ook.. Zelf vind ik sensitest veel minder gevoelig dan die van bijv kruidvat of Etos early Ps. Ben wel al aan het bedenken hoe ik het mn schoonouders ga vertellen *pakt knutselspullen, een rompertje en een lege doos merci
Spannend hoor voor iedereen die in 1 van deze dagen kan testen. Mijn vriend vanmorgen koortsvrij dus ik heb de kids naar de opvang gebracht (wij zelf een week vrij, willen het huis aanpakken). En daarna weer terug naar bed gegaan en mijn verleidingsskilss gebruikt om hem toch zover te krijgen dat hij zin kreeg en met succes. Als het goed is vandaag mijn ei dus we maken een goeie kans denk ik deze ronde.
Ovu test is nog negatief maar is wel de meest duidelijke die ik ooit heb gehad! Ben benieuwd wanneer die dan gaat knallen!
Wat lijkt jouw "venster" nog roze? Hier laat ik vaak ze iets langer er in dan op de verpakking staat om dat te voorkomen, maar geen idee of het "kwaad" kan voor de test, vind wel altijd goed mn piek Ziet er wel uit alsof je piek snel zal komen!!
Goed bezig!! Nu duimen op een goede afloop ik zou op zo’n dag als vandaag echt de hele dag Netflix en chill doen als ik niet moest werken en de kinderen weg waren
Liepen wij laatst ook niet gelijk? Of heb ik het verkeerd Jouw temp is alleen veel mooier als die van mij
Nahh dat is niet leuk idd. Hoeveel dpo idd? En hoe voel je je? Sorry ik kan het niet van iedereen bijhouden haha
Klopt! Gezellig samen afwachten haha. Mijn temp is denk niet helemaal naar waarheid want ik heb vrijwel nooit boven de 37.0.
Ik zit te bedenken dat wanneer het raak is hoe ik het mijn kids en die van m’n vriend vertel. Denk taart ofzo… Maar dat zal ik dan pas met 3 maanden doen ivm met onze lieftallige exjes
Ik doe m 11 seconden er in.. moet goed zijn denk ik.. de test was ong 8 minuten. Ze drogen bij mij vaak pas wit op na een half uur of langer..
9 dpo en ik voel me wel oké. Het zou te bizar zijn ook dat ik in 2020 helemaal niet zwanger werd en in 2021 drie keer, terwijl ik totaal geen cyclus heb. Gelukkig gaan ze daar volgend jaar iets mee doen, de volgende cyclus word denk ik afgebroken om aan clomid te beginnen. Het kan nog, want het was pas 9 dpo en voelde gister 1 kramp, maar het bleef maar bij 1 kramp.. Dus niet zo'n goed gevoel over.