Zo dames wat is er een boel geschreven haha, hele dag druk geweest met de kleine man hier in huis dus weinig tijd gehad om te alles bij te houden. Maar ik zag knallende ovulatietesten, zieke mensen, allemaal spannende kwaaltjes en het kampioenschap testen-turen is voor deze ronde weer van start gegaan zie ik Ik had nog foto's beloofd. Volgens mij heb ik mijn piek gevonden maar ik vind het lastig, eerst werd het niet donker en nu blijven ze aardig donker. Maar ik denk wel dat cd21 om 14:00 mn piek was, ondanks dat er op cd a17 en 20 aardig wat donkere lijntjes waren is dat volgens mij wel de donkerste. Wat denken jullie?
Die blauwe testen ben ik niet zo'n fan van omdat die vaak niet helemaal juist zijn, maar zowel op de k2v5 en die met de blauwe lijn lijk ik iets te zien. Spannend! Ik zou morgenochtend even nog een test (k2v5 of predictor) doen met je 1e of 2e urine afhankelijk van welke meer geconcentreerd is
Normaal had ik nu een gat in de lucht gesprongen maar omdat de 2e Kruidvat 2v5 negatief was snap ik er niks meer van de early is nu trouwens zo opgedroogd
Ik heb echt menstruatie achtige krampen, 9 dpo nu. Volgensmij had ik dit vorige ronde ook een beetje toen was ik niet zwanger dus heb er een slecht gevoel over, ookal had ik deze krampen ook toen ik wel zwanger was. Herkennen jullie dit
Ja ik zou ook CD 21 aanhouden idd! Die lijkt me het meest positief. Jaa! Leuk! Met hoeveel zijn we morgen dan om te testen?
Oh had deze even gemist! Ja daar staat idd wel echt een streep.. maar of het betrouwbaar is. Spannend!
Die met een kruisje hoor je vaak dat ze vals positief zijn. Heb je dezelfde urine gebruikt met die kruidvattesten 2v5? ik zou morgenochtend nog 1 doen. Ik zie wel een streepje bij je eerdere foto’s heb je die binnen de afleestijd genomen? Spannend!
ja ze zijn binnen de aflees tijd genomen Nee het zijn 2 plasjes na elkaar omdat ik zo schrok van die eerste Kruidvat 2v5 dat ik dacht doe er snel nog 1 toen wel met zelfde urine de niet positieve 2v5 en de positieve early het zal wel echt een wonder zijn na 2 en half jaar precies in mijn pauze maand
Zooo wat veel gemist. Wel af en toe wat mee gekeken. Heel veel succes met testen dames! Ik zal lekker mee turen Ik verwacht elk moment ook mijn ei en kan dan mee op het wachtenbankje!