Ik heb trouwens een vraagje over die clearblue met weken indicator. Is die ook positief als je op een andere test een lijntje hebt? Ook al is die heel licht?
wauw wat een verschil bij de mijne! Ik had echt een duidelijke lijn en toch ook 1-2 weken. Dit is helaas een ma geworden
Ik sta ook nog op de testlijst voor morgen. Maar zoveeeeek twijfels. Vanmiddag laat (please don't ask me why) nog de andere KV test gedaan, natuurlijk negatief. Dus ik heb geen testen meer liggen. Brievenbus was leeg, grrrr. En zoveel signalen die gewoon wijzen op een komende menstruatie. Minder afscheiding, slechts licht gevoelige botsten, gespannen en kramperige buik. Ik vertrouw 't voor geen cent. Zou mij niets verbazen als ik nog voor t nieuwe jaar ongesteld ben geworden.
kan je de hand schudden! Hier ook zo veel onzekerheid… heel bang om teleurgesteld te worden. Helemaal nu naar m’n miskraam. Hoop zo dat het weer raak is maar weet niet wat ik er van moet denken
@Flops ik heb net maccie gehad. Als ik je zeg dat de sausjes zuurder zijn geworden geloof je me? alsof ze er druppels citroensap in hebben gedaan. Mijn vent verklaard me voor gek maar echt waar!!!
Haha sausjes van de burgers? Aantal maanden geleden hebben ze receptuur veranderd (heb veel allergieën dus let altijd op)
Ik hoor ook bij de testers. Morgen 11 dpo. Hele zere borsten. Verder niks. Heb er niet heel veel hoop op.
Meiden ik weet niet of jullie wat zien? Binnen 1 minuut stond dit er….. tril helemaal (zo zag m’n eerste test er ook uit toen ik vorige keer zwanger was).
Ik vind het zo spannend! Morgen zijn m’n vriend en ik 9 jaar samen. Het zou zo mooi cadeautje zijn! Jij al getest?
Ik heb net ook getest maar krijg er geen betere lijntjes als gisteren op. Juist op een normale action lijk ik meer te zien dan de gevoelige. Ik test wel vanmiddag nog. Bij mijn miskraam testte ik ook altijd in de middag een stuk duidelijker. Bij de andere alleen in de ochtend getest. Ben nu 9dpo...wel weer steekjes in baarmoeder en misselijk wakker geworden