Dat kan het eitje springt bij een positieve test binnen 24 tot 48hr. Ben voorzichtig zoo freaking blij voor je!
Mijn ogen doen het heel slecht op deze kleuren haha.. heb je misschien m ook in zwart wit (gecropt zodat kwaliteit beter blijft?)
Nee ik krijg hem niet echt lekker erop als ik hem in zwart doe. Maar goed, morgen ga ik weer testen hoor
Wauw wat een tuurders zeg! Haha. Heb die van mij ook nog in zwart wit gezet, maar ik denk dat ik een schaduw zie ofzo
Ja denk het dus ook de hele tijd. Vorige keer op 10 dpo ook zo'n vage test en toen liep het wel op. Dus even afwachten.
Gekke kwaaltjes sinds vanavond.. jeukende tepels, bloedneus (heb ik echt nooit) en gek gevoel in m'n onderbuik/baarmoeder maakt mezelf helemaal gek.. nu nog wachten tot maandag of dinsdag
Dat oplichtende dingetje op die negatieve foto is volgens mij het einde van het stripje wat het kussentje wat de urine opzuigt afdekt? Als ik het vergelijk met de normale foto's heb je zeg maar de letters 'max' dan een deukje van het einde van het kussentje en dan een lijntje van het einde van het papiertje/dingetje wat er overheen zit? Ik kan het op m'n telefoon niet zo duidelijk zien allemaal
Ik zou toch nog even blijven proberen. Mijn test voor mijn piek was ook al wel wst duidelijker dan die van jou dus misschien heb je nog geluk en komt je ei nog. Als ik je testen bekijk denk ik niet dat hij al geweest is. Mijn ei kwam ook ineens 4 dagen later dan de planning was. En idd vanaf nu 2x per dag testen. Komt vast nog.
Haha wij waren met kerst met schoonfamilie naar texel maar die ovu testen zaten wel in mijn koffer hoor