Hey iedereen, Na een pauze van 4-5 maanden weer aan het proberen voor een gezonde baby. Relatie/huwelijk heeft het te voortduren gehad na 4 miskramen. Genetische onderzoek heeft niks gevonden. We zijn beide gezond. Vet pech. 2 chemical pregnanties en een mk met 8 weken en de laatste met 11 weken. Eisprong tweede kerstdag gehad. Mijn NOD is 9 januari. Iedereen heel veel succes!!!
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 januari ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 januari (1) Patty86 - 35 jaar- 3e kindje - ronde 4 na bbz Mell0408 - 29 jaar - 3e kindje - 1e ronde na mk 2 januari (2) Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ??? (onregelmatige cyclus + 2 miskramen) 3 januari (1) Nino12 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 (na miskraam 5+4) 4 januari (4) Miracle90 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Finca - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1e na 2e vmk) Yasminnetje - 32 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 2 Angelique65-24 jaar- 1ste kindje- ronde 2 5 januari (3) Flops - 26 jaar - ronde 3 FirstTimer - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 2 capo - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 (ronde 3 na vmk) 6 januari (2) Mangolina - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 16 7 januari (2) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 20 Dutchgirl1991 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 8 januari (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje- ronde 8 na MA (ronde 15 totaal) 9 januari (0) 10 januari (0) 11 januari (2) JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 na bbz Eliss92 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3(1e na vmk) Bambiniheart- 32 jaar - 1e kindje- ronde 11 12 januari (2) Deb1988 - 33 jaar- 1e kindje - 3 ronde Joy20- 43 jaar - 2e kindje - ronde 5 na vmk 13 januari (3) Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 1 Mieees - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 Amarens- 3e kindje - ronde 4 14 januari (2) Saartje4 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 9 (5e na vmk) 15 januari (3) Auguste961 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Eliizzaa - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma MamaAlice030 - 30 - 3e kindje - ronde 2 na MA (ronde 3 na stil geboren zoontje 24wkn) Onbekend: ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (29) Wachtend op de eisprong (13) Wachtbankje (15) Zwanger (1) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Mm lastig... ik had voor mijn echte positieve test ook van die wisselende testen. Dan heel licht, dan best donker... op basis van de test zou ik denken dat die nog niet positief is, maar mss heb je een héle korte piek gehad?
Welkom in de groep! Wat een pittige weg al afgelegd zo te lezen, hopelijk brengt het nieuwe jaar veel moois!
Daar ben ik wel bang voor ja, ik had alleen bij de laatste test wel echt GEEN geconcentreerde urine.. t was echt licht geel.. Ik had nog gauw geplast een uurtje van te voren.. dacht dat je het juist NIET moest ophouden namelijk.. dus ik kijk vanavond even of t wel wat donkerder is.. Maar sws test ik morgen ochtend nog een x.. kijken wat ie zegt. m'n darmen rommelen heeeel erg en heb nog steeds steekjes/zeurend gevoel
bij mij maakte het bij de ovulatietesten niet zoveel uit of mijn urine geconcentreerd was of niet, knal was echt knal (bij mij bijna 24 uur lang dus echt 4x getest ofzo) ben benieuwd!
Jeetje. Tja idd, lastig. Bij de testen zit iig geen duidelijke piek bij Zou voor de zekerheid nog even doortesten, lh wil nog weleens schommelen. En anders is het gewoon afwachten
ja 2 of 3 weet het niet precies ivm mijn miskraam van vorige keer. Klopt maar vind het zo raar dat ze nu ineens negatief zijn
Ja ik vind het allemaal maar verwarrend.. dacht vanavond echt een piek te vinden.. @Flops nee echt heeeel licht geel.. @Joy20 Ik zit ook echt op die duidelijke te wachten.. vanochtend is tot nu toe het meest duidelijk.. @xDanielle Ja het kan heel goed zijn dat ik ook een korte had .. Vanavond test ik (alleen als t geconcentreerd is) en morgen weer
Ik herken het. Ik zit nu ook niet lekker in mijn vel. Ben nu bij ronde 3 en ronde 1 en 2 beide keren positieve testen en vervolgens een vmk. Ik check constant of ik niet bloed bah
Ik had hele goede hoop maar de hoop is ineens weg geen idee waarom Iemand ervaring met fertiliteitsmassage?
Precies dit. Ik zit echt te wachten op het bloeden... Krampjes en bij elk krampje hup even naar de wc checken.
Inderdaad dit. Fijn dat je me begrijpt. Soms voel ik nattigheid en dan ren ik meteen naar het toilet of als ik in de ochtend wakker word meteen nerveus wat er in de nacht is gebeurd. Echt geen doen. Gisteravond had ik krampjes en was ik flink nerveus. Nu wat beter maar je weet het nooit.