hajahaha hier ook! Soms even van plek wisselen (bubbelbad ofzo) en maar door tot het vuurwerk verscheen kind eruit en meteen weer door
Jaaaaaaa ik zie het! Had ik vanmiddag ook met de kruidvat opeens zat er een pipetje in m’n beker urine.
Ohhhh die van jou hoef ik wel echt veel minder te turen soort magneet, vliegt ineens die test uit de verpakking. Zo vervelend
Ja verbaasd me dat ie zo goed op de foto staat want met m’n blote ogen moet ik echt wel turen. Maar idd kan niet eens rustig plassen of een test valt me lastig
Mwa eigenlijk alleen spierpijn in me buik en gister tijdens en na de seks had ik onderin me buik echt ff kramp. Voor de rest hoge temp kom nooit boven de 37.0 Ik wacht ook gewoon verder af mijn testen zijn ook op
Nouuuuuu... hoe lang na het testen is deze? Denk iets te zien maar lijkt ook een opgedroogde gele vlek bij te zitten?
Als het zo is dan zijn alle kruidvat testen gewoon doorgestoken kaart. Zie je wat bij mijn onbewerkte?
Deze foto is inderdaad gemaakt na afleestijd, maar binnen afleestijd te vaag om hier te kunnen plaatsen